Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!

הנגב - מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול

לוקיישנים לצילומים בדרום – אזור ירוחם

לוקיישנים לצילומים בדרום – אזור ירוחם

לוקיישנים לצילומים בירוחם. אני מודעת לכך שייתכן כי להרבה אנשים כבר יש דעה על המקום הזה, שאולי מסתכמת-בסוף העולם שמאלה. חור. אבל למרות הריחוק שלה, ואולי בזכותו, בירוחם יש המון מקומות קסומים ואנשים מופלאים.

להמשך קריאה
מלון קדמא – המלון הכי יפה בארץ?

מלון קדמא – המלון הכי יפה בארץ?

מיכל ועמית, הזוג הכי פוטוגני בישראל, יצאו לבדוק את מלון קדמא, המלון החדש מרשת מלונות ישרוטל, הממוקם בסמוך לשדה בוקר. בואו תגלו מה הם חשבו על המלון.

להמשך קריאה
גן לאומי עבדת

גן לאומי עבדת

בין שדה בוקר למצפה רמון נמצא הגן הלאומי עבדת, אתר מורשת עולמי של אונסק"ו, חורבותיה של עיר נבטית עתיקה, שהשתמרו באופן מדהים. בעבדת מספר מסלולים, בדרגות קושי שונות, הצופנים בחובם סיפורים מרתקים על ההיסטוריה של המקום ושל העם הנבטי.

להמשך קריאה
מלון בראשית - קו ראשון למכתש רמון

מלון בראשית - קו ראשון למכתש רמון

מלון בראשית, מקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, הוא, ללא ספק, אחד המלונות הטובים ביותר שהיינו בהם בישראל ואינו נופל ממלונות מפוארים ברחבי העולם. חלק מהקסם שלו הוא מיקומו האסטרגטי על קצה הצוק של מכתש רמון. כבר זמן רב שאנחנו רוצים לשהות במלון זה, והחלטנו לנצל את ההזדמנות שטיילנו באזור מכתש רמון ולהזמין לנו לילה אחד. למרות שהמחיר ללילה גבוה יחסית, לדעתנו המלון מספק חוויה מושלמת, כך ששווה להתפנק ולבקר בו לפחות פעם אחת.

להמשך קריאה
טיולי פריחות בישראל

טיולי פריחות בישראל

מי שמכיר אותי יודע, שאני אוהבת את החום ואת הקיץ, אבל לזכות החורף אני מסכימה לומר שני דברים: הארץ מתמלאה בפריחה יפה ואחרי החורף מגיע האביב, בו הפריחה כפולה ומכופלת. אספתי עבורכם מספר המלצות לטיולי פריחות מרהיבות

להמשך קריאה
דרום אדום - אז איפה רואים כלניות?

דרום אדום - אז איפה רואים כלניות?

בחודש פברואר מתכסה הדרום בפריחת הכלניות – מרבדים עצומים של אדום בוהק! זה הזמן להדרים ולהגיע לפסטיבל דרום אדום אשר מתקיים בצפון הנגב. איפה כדאי לעשות פיקניק, איך לא להתקע בפקקים ומה בכלל ההבדל בין כלנית, נורית ופרג!

להמשך קריאה
התצפיות הכי יפות בארץ

התצפיות הכי יפות בארץ

רועי ואני חובבי טבע מושבעים ותמיד אוהבים לשלב בטיולים שלנו מסלולי טבע. החלטתי לאסוף עבורכם את התצפיות הכי יפות, שביקרנו בהם בארץ ואולי הם יתנו לכם השראה לצאת יותר לטבע.

להמשך קריאה
סוף שבוע במכתש רמון - היהלום של הנגב

סוף שבוע במכתש רמון - היהלום של הנגב

מכתש רמון והעיירה מצפה רמון הן מזמן לא רק נקודת התרעננות בדרך לאילת. האיזור שופע בתופעות טבע מרהיבות וייחודיות בקנה מידה עולמי והשילוב עם מגוון אפשרויות לינה ואוכל מצוינות, הופכות אותו למקום המושלם לחופשת סוף שבוע ארוכה.

להמשך קריאה
אפס סינון
Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram