Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!

אודות הבלוג


היי, אני סהר קרט

ביום מהנדסת ובלילה, בסופי שבוע ובחגים – בלוגרית טיולים וצלמת! חוץ מזה אני גם אמא לתמר ונשואה לרועי, ביחד הקמנו את הבלוג הזה בשנת 2016. שנינו מושבניקים במקור, הכרנו בלימודים באוניברסיטת בן גוריון ולא מזמן עברנו לגור בקיבוץ מעין צבי.

אני מאוד אוהבת לטייל בארץ ובעולם. אני מטיילת עם רועי, אבל אם הוא לא יכול להצטרף, זה לא יעצור אותי ואצא לטיול עם חברות או עם בלוגרי טיולים אחרים. חוץ מזה אני גם מאוד אוהבת לצלם ולערוך תמונות – כל התמונות שתראו בבלוג, אלו תמונות שאני צילמתי.

אז למה בעצם הקמתי את הבלוג?

מכירים את אלה בכיתה או באוניברסיטה שתמיד הייתם מצלמים מהם את הסיכומים של השיעור? אז אני זאת שכולם היו מצלמים ממנה ואני מאמינה גדולה בשיתוף ידע. אותו דבר קרה גם שחזרנו מכל טיול וחברים ביקשו ממני טיפים והמלצות. לפני כל טיול אני ורועי חורשים את האינטרנט, משווים מקורות, מקבלים המלצות מחברים, ומוצאים את המקומות הכי מעניינים לטייל בהם, את המסעדות עם האוכל הכי טעים ואת המלונות הכי מפנקים. התכנון המקדים הזה הוא השקעה, אבל אחת שמשתלמת, כי עד עכשיו אספנו חוויות מעולות מכל העולם.

ומה יוצא לכם מזה?

איזה כייף היה אם כל פעם לפני טיול, היה לכם את כל המידע שהייתם צריכים לדעת על היעד – בצורה שהיא גם מקיפה וגם עושה טיזינג להגיע אליו כבר? אז הרעיון הוא שכקוראים שלי – תוכלו להרוויח חוויות ייחודיות, כמעט בלי השקעה – כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס אל הבלוג שלי, לבחור יעד, ולדפדף בין סיכום החוויה שלי לתמונות שצילמתי וערכתי במיוחד.

למה יולו בלוג?

Yolo= you only live once – חיים רק פעם אחת, אז חיו אותם כמו שצריך! אני מאוד אוהבת לטייל ובשבילי לחיות את החיים זה אומר לעשות מה שהכי אוהבים – לטייל!

לפני שניפרד, אני מזמינה אותכם לעקוב אחרי גם בחשבון האינסטגרם שלי ובדף הפייסבוק שלי ואם יש לכם שאלות או הערות תוכלו לכתוב לי לכתובת המייל שלי.

כמו כן, תוכלו להירשם לרשימת התפוצה שלי ולקבל ראשונים עדכונים על פוסטים חדשים בבלוג, מבצעים מיוחדים, טיפים על הזמנת מלונות, טיסות ואטרקציות ועוד.

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

יולו בלוג
מלון בראשית ישרוטל

* גילוי נאות: חלק מהלינקים באתר מועברים דרך רשת affiliation ולכן כשאתם נכנסים דרכם ומבצעים הזמנה או רכישה של מוצר, מופרשת לנו עמלה שעוזרת לנו לשלם על תחזוקת הבלוג, ללא שום עלות מצדכם. נהפוך הוא - חלק מהלינקים ייקחו אתכם למבצעים שיוזילו עבורכם את הרכישה/ההזמנה, כך שתוכלו אפילו לחסוך כמה גרושים.

חוץ מזה, חשוב לנו לציין שלא נמליץ על מקומות או מוצרים שאנחנו לא מאמינים בהם או נהנינו בהם, ולכן כל ההמלצות בבלוג הן אותנטיות. אם בכל זאת ביקרתם במקום בעקבותינו ולא נהניתם, נשמח שתספרו לנו.

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share2
Pin
WhatsApp
Telegram