Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
קפל קפה

פק"ל קפה - עשה זאת בעצמך


אתם אוהבים לטייל אבל אף פעם זה לא אתם שמכינים את הקפה. למה באמת? מה, אין לכם עדיין פק"ל קפה? או שהוא כבר כזה ישן שאתם מתביישים בו ומעדיפים שהחברים יכינו? כך או כך, הגיע הזמן לשדרג. אז קדימה! זה לא כזה מסובך, והאמת... גם לא יקר ולא ייקח לכם הרבה זמן - כי כבר עשינו את כל עבודת הבירור בשבילכם. הממצאים להלן. (יש גם רשימת קניות מרוכזת בסוף, לנוחיותכם).

מבער גז

כדי שבכלל תוכלו לחשוב על לבשל משהו, צריך כמובן מבער גז. אנחנו ממליצים על מבער ספיידר (16$ כולל משלוח) מתקפל בעל זרועות לאחיזה יציבה בקרקע, בעל חיבור הברגה בטיחותי שמתאים לבלוני הגז הנמכרים בארץ, ומאפשר לכם לנתק את הגזיה מהבלון בסיום השימוש. המבער מגיע עם מצת מובנה כך שלא תצטרכו להסחב עם גפרורים/מצת.

* שימו לב שאתם קונים בלון גז תואם (עם חיבור הברגה ולא בלון-ניקוב).

גזיית ספיידר

מגן רוח (לא חובה)

מגן רוח לגזייה

אם אתם מתכננים להדליק אש בתנאי רוח חזקה, מומלץ להצטייד במגן רוח (4$ כולל משלוח). הוא זול, מתקפל וקל וכדאי לשים בפק"ל, לכל מקרה.

קומקום/פינג'אן

פה יש מבחר מעניין, וכדאי לכם לבחור את הפריט שהכי תואם את הצרכים שלכם, אם כי השוני ביניהם לא גדול, וכולם טובים ואיכותיים.

קומקום Alocs 1.4L

זו ללא ספק האופציה המשתלמת יותר. מעט קטן יותר לעומת הבאים (אם כי הבדל זניח של 100ml), אך גם הוא מעולה להכנת קפה, מגיע עם מכסה וציפוי ידית נגד כוויות. הוא זול יותר משני המוצרים הקודמים - תוכלו למצוא אותו בדיל שייגמר בקרוב (14$ כולל משלוח, שימו לב לבחור את הגודל הנכון, קיים גם גודל קטן יותר למי שמעוניין) וגם במחיר קבוע נמוך (16$ כולל משלוח) למקרה שפספסתם את הדיל.

פינג'אן איכותי

קומקום Fire Maple 1.5L

קומקום שהוא הצגה - גם יפה וגם איכותי! החומר ממנו בנוי הקומקום הוא אלומיניום שעבר תהליך שנקרא אלגון (או "חיזוק אנודי") שמונע הדבקות של שאריות לקומקום וכמובן שומר עליו מפני חלודה וכו'.

הקומקום מגיע בשתי גרסאות באותו הנפח של 1.5 ליטר: גרסת הT4 הרגילה (20$ כולל משלוח) או בגרסת ה XT2 שהיא מעט יקרה יותר (27$ כולל משלוח) אבל כוללת מגן חום בתחתית המשפר את יעילות החימום בכ-30%.

פינג'אן איכותי
פינג'אן איכותי

פינג'אן Bulin 1.5L

הפינג'אן של Bulin S2400 איכותי גם כן (27$ כולל משלוח) - הוא בנוי מאותו החומר של הקומקום הקודם, וגם הוא, כמו הגרסה היקרה יותר של ה Fire Maple - כולל רכיב מגן חום בתחתית שלו. אם אתם לא אוהבים את הרעיון של מזיגת הקפה דרך זרבובית הקומקום, הפינג'אן הזה בשבילכם. הידית מתקפלת והצורה קומפקטית ונוחה לתיק הפק"ל.

קופסאות אחסון לסוכר/קפה

קופסאות אחסון

נכון, הקפה בכל מקרה מגיע בשקית שאפשר לקפל ולסגור עם גומיה בקלות, אבל אם בא לכם לאכסן אותו בקופסה סגורה כדי שהפק"ל לא יתמלא לכם באבקת קפה בדרך, כדי לקנות קופסאות אחסון (3$ לקופסה כולל משלוח, אך המחיר יורד החל מהקופסה השניה). בכל מקרה, אולי תרצו לקחת אתכם סוכר, או אפילו תיונים או עשבים לתה. כדאי שיהיה. אה, והן מתחברות אחת לשניה בהברגה!

כוסות דופן-כפולה

הקפה עוד שניה רותח ועוד לא קניתם כוסות? שימו לב - הכוסות האלו (2.6$ לכוס, כולל משלוח) נראות תמימות למראה אך הן בנויות בטכנולוגיית דופן כפולה, ובזכות הבידוד שבין הדפנות של הכוס, תוכלו להחזיק כוס עם קפה חם אם האצבעות לגמרי בלי להרגיש בזאת. הן קלות וחזקות ובנויות בדיוק בגודל הנכון ללגימות קטנות של קפה חזק. כדאי לקנות לפחות 4-5 כאלו, כי תמיד כיף לכבד עוברי אורח בקפה חם באמצע הטיול, וככה על הדרך גם להכיר אנשים חדשים על כוס קפה (עם דופן כפולה כמובן!)

כוסות דופן כפולה לפק"ל קפה

תיק פק"ל

תיק פק"ל קפה

כמעט סיימנו, כל מה שנשאר זה רק לבחור צבע לתיק הנשיאה של כל הפק"ל היפהפה הזה. בחרנו עבורכם שתי אופציות נחמדות - תיק Bluefield מבד אוקספורד נגד מים (3.3$ כולל משלוח) או אם חיפשתם צבע אחר - תיק נוסף מאותו החומר אך מעט יקר יותר (5$ כולל משלוח) במבחר גדול יותר של צבעים

אופציה נוספת, שיקית ואקולוגית יותר, לתיק פק"ל קפה הוא התיק שיש לנו, מבית המותג POLI. המותג נוצר ע"י פולינה המייצרת תיקים, קלמרים ומוצרים נוספים מבדים בשימוש חוזר (בגדים, מפות, שאריות גזירה של מעצבים וגזרניות, וכל בד שנתרם אליה ויכול לקבל חיים חדשים). שווה להיכנס לאתר ולהתרשם מהמבחר!

פק"ל קפה

לסיכום

בואו נעשה חשבון:

סה"כ יצא לכם 53$ שהם, נכון לזמן כתיבת המדריך הזה - כ- 170 ש"ח לפק"ל קפה שיקי ואיכותי שתוכלו לקחת אתכם כדי לשדרג את האווירה בטיולים הבאים שלכם בארץ. אם אתם ממש רוצים להשתדרג, תוכלו להוסיף לערכה גם את מחבת איכותי ומתקפל של Alocs (עוד 12$ כולל משלוח) ולעשות חביתה חמה לסנדוויץ שליד הקפה. טיול מהנה!

קניתם ואהבתם את מה שהגיע? ספרו לנו על זה בתגובות.
תייגו את החשבון שלי באינסטגרם עם הפק"ל החדש ואשתף אצלי בפרופיל!

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram