Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!

טיפים להזמנת לינה בזול בחו"ל


לינה במלונות

דרך הלינה המועדפות על ידי תיירים מכל העולם היא במלונות. ללינה במלונות יש מספר יתרונות - ארוחת בוקר מוכנה (בין אם זה חלק מהדיל או כתוספת על מחיר הלינה), שירותים המוצעים במלון, ומתקנים לשירות האורחים, המשתנים ממלון למלון - ספא, חדר כושר, ועוד.

הנה רשימה של האתרים האהובים עלינו להזמנת מלונות:

Booking

אנחנו ממליצים על Booking ואצלנו הם ממזמן כבר ברשימת המועדפים של הדפדפן (כדי לשמור אותם במועדפים שלכם, לאחר כניסה - לחצו על CTRL+D). אנחנו הכי אוהבים אותם - השירות שלהם טוב, המחירים כמעט תמיד הכי זולים, ואחרי 5 לינות ביעדים שונים - החשבון שלכם משתדרג לחשבון Genius המזכה אתכם הלאה בהנחה של 10% למבחר מלונות. (ההנחה לא מתקיימת על כל המלונות המוצעים באתר, אך רשימת המלונות המשתתפים בפועל הינה מכובדת ביותר). כאמור, כדי לקבל "חשבון Genius" תצטרכו להזמין 5 חופשות באתר.

טיפ של אלופים - בחלק מהמקרים המחיר המוצג לא כולל מיסים. לפעמים יש להוסיף מס עירוני של כמה דולרים, אך יש גם מקרים של אחוזים יותר גבוהים. התוספות למחיר המוצג אמורות להופיע מתחת לתיאור של המלון ואת המחיר הסופי (כולל מיסים) תראו בסיכום ההזמנה, לפני התשלום.

אתר הנופש Royal Residence שבמלדיביים, שבמידה ותחליטו לישון בו - תצטרכו להפרד מכמה עשרות אלפי שקלים ללילה. בהצלחה.

טיפ של אלופים - מי שמתחזק את דפי המלונות ואחראי לתמונות שמפורסמות שם אלו הנהלות המלונות עצמן. לכן, לעיתים התמונות אינן מעודכנות, וחוות הדעת יותר מדי מפרגנות למלון. זה נכון עבור כמעט כל אתר הזמנת מלונות! לכן, כדי לא להתאכזב בעת ההגעה, מומלץ להשוות את את התמונות וחוות הדעת עם אלו המתפרסמות בדף המלון המקביל באתר Trip Advisor, היכן שאורחי המלונות מעלים תמונות בעצמם (חפשו בתמונות את הקטגוריה Traveler Photos). לרוב, התמונות שם יהיו הרבה יותר עדכניות ויציגו מראה ריאליסטי יותר של מקום הלינה שאתם שוקלים להתארח בו.

Agoda

אתר נוסף מומלץ, שהוא המועדף עלינו למקומות לינה במזרח, הוא בעצם עוד חברת-בת של התאגיד PriceLine שמחזיק גם ב-Booking. הרבה לא יודעים זאת, אבל שני האתרים האלו לא באמת מתחרים אחד בשני, מפני שהם בבעלות אותה חברת האם. המחירים בשני האתרים לרוב זהים, אך לעיתים תוכלו למצוא ב Agoda מבצעים שלא תמצאו ב Booking ולהיפך (לעיתים אף מצאנו מקום מקומות לינה באחד מהם, כשבשני מוצגת תפוסה מלאה!).

לכן, אנו ממליצים להשוות בין השניים (וכמובן לבדוק האם יש קופוני הנחה לאחד מהם בעמוד המבצעים שלנו). את המבצעים שאנחנו מדברים עליהם כמובן שלא תוכלו למצוא במנועי החיפוש שמשווים בין המחירים של האתרים להזמנת המלונות, כי אלו מציגים את המחיר המלא לפני הנחות.

שווה להשוות מחירים! שחיפשנו מלון לניו יורק, מצאנו בAgoda מבצע ללינה במלון שרצינו לישון בו. השתמשנו בקופון מעמוד המבצעים שלנו - ובסופו של דבר קיבלנו 1820 ש"ח הנחה ל-3 לילות (כלומר כ600 ש"ח הנחה ללילה!) מהמחיר לאותם התאריכים, באותו המלון, באתר Booking. לפעמים המצב יהיה הפוך.

נקודות מועדון - מערכת האתר של Agoda תתגמל אתכם על כל הזמנה בצורת נקודות זיכוי (Reward Points) שתוכלו לממש בהזמנות הבאות שלכם. מי שלן הרבה בחו"ל יגיע מהר מאוד לעשרות ואף מאות דולרים בנקודות זיכוי - לשימוש בלינות הבאות דרך האתר.

כמובן שכדי לצבור נקודות תצטרכו לפתוח אצלהם חשבון (תהליך פשוט ומהיר) ולהזדהות איתו בכל הזמנה. את הנקודות לא תצברו באופן מיידי, אלא בד"כ רק לאחר שהלינה תתרחש בפועל. כדי לצפות בחשבון הנקודות שלכם, תוכלו להכנס לעמוד הבא.

תהליך פדיון הנקודות שצברתם הוא מעט מבלבל, ולכן הוספנו צילומי מסך שממחישים את התהליך (אל דאגה, בסוף זה מאוד פשוט, רק צריך להכיר איך):

(1) בחרו את החדר שתרצו להזמין, ועברו לעמוד ביצוע ההזמנה.

(2) בלי לצאת מהעמוד - וודאו שאתם מחוברים דרך החשבון שלכם באתר. אם אתם לא מחוברים, יופיע הלחצן Sign in to your Agoda account 

(3) כשאתם מחוברים לחשבון, ובאותו העמוד, חפשו בצד ימין למעלה את הכפתור Redeem rewards points ולחצו עליו

(4) עכשיו נפתחה בפניכם תיבת גלילה שתאפשר לכם להזדכות בעבור חלק מהתשלום שתברו, כנגד הנקודות שצברתם. בחרו את גודל הזיכוי שתרצו להשתמש בו לחצו על הכפתור Update Amount

Hotels.com

אתר נוסף להזמנת מלונות בכל העולם. גם באתר הזה יש תוכנית לשימור לקוחות: מערכת האתר תתגמל אותכם בלילה חינם לאחר הזמנת 10 לילות באתר.

הוטלס.קום לרוב גם כוללים את כל המיסים והתשלומים הנוספים במחיר המלון, כך שהמחיר שתראו הוא המחיר הסופי, ללא הפתעות.

טיפ של חשדנים - אתם חוששים שהמלון או הדירה שלכם במיקום לא טוב בעיר? כנסו ל StreetView, הקלידו את כתובת המקום ושוטטו בצורה וירטואלית באיזור שלו. כך תוכלו לאמת או להפיג את החשש שלכם.

מלון הכל כלול מהחופשה שלנו בקנקון

דירות

אם אתם עוד לא מכירים אז באמת הגיע הזמן - AirBnB - ה-אתר שיחסוך לכם כסף על לינה (מעולה ללינה בערים גדולות, איפה שמחירי המלונות יקרים). מדירות שמיועדות מראש ובמיוחד להשכרה לתקופות קצרות ועד חדרים בדירות שותפים שהדיירים שלהם עוזבים לתקופה קצרה ותוכלו להחליפם בעלות מצחיקה. מדובר באלטרנטיבות מעולות למלונות - למי שמחפש לחסוך כמה גרושים - או אפילו למי שמחפש מקום לינה מיוחד. רק אל תשכחו לשים לב מה מדיניות הביטול של הדירה שהזמנתם (בחלק מהמקרים אין ביטול בחינם).

טיפ של חסכנים - במידה ואין לכם עדיין חשבון קיים בairbnb, כניסה דרך הלינק הזה תזכה אתכם בהנחה של עד ל-250 ש"ח (!) ללינה הראשונה שלכם.

כן, זה אמיתי - אוטובוס להשכרה ב AirBnB

ואם אתם גם בעניין, היכנסו והרשמו בכדי להשכיר את הדירה שלכם בזמן שאתם מטיילים. זו דרך מצויינת לממן את השהות שלכם בזמן שאתם חיים את החיים עצמם, בקצה השני של הכדור.

רוצים לקבל גם טיפים לשכירת רכב בחו"ל? כנסו למדריך שלנו להשכרת רכב בזול בחו"ל

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram