Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

חופשה בדובאי - מלונות ואזורי לינה מומלצים


דובאי היא אחד המקומות המרתקים והמרגשים ביותר לביקור, בהיותה לא רק היעד התיירותי המוביל ביותר במזרח התיכון, אלא גם אחד היעדים הזוהרים בעולם כולו. סגרתם כרטיס טיסה אבל אין לכם מושג איפה כדאי לישון בדובאי? הכנסתי לכם סקירה של כל האזורים הכי טובים בדובאי לפי אופי הטיול שאתם מתכננים
היינו שם ב:
כל השנה
למשך:
5 ימים
עונה מומלצת:
כל השנה

אני עדיין לא הספקתי לבקר בדובאי, אבל קוראים רבים פנו אלי בבקשה למידע - איפה כדאי לישון בדובאי ומה הם המלונות המומלצים. ומי יכול להמליץ לכם הכי טוב על מלונות ואטרקציות בדובאי אם לא בלוגרית טיולים מקומית שגרה בדובאי? אז הכירו את ניה – בלוגרית טיולים מקומית, אשר נהנית לטייל בדובאי ובעולם, להכיר אנשים חדשים וללמוד על התרבות והאוכל המקומי. אז בואו נתחיל, ניה, הבמה כולה שלך:

איפה כדאי לישון בדובאי?

דובאי היא מדינה גדולה, ששטחה 4,114 קמ"ר. המשמעות היא שישנם מרחקים גדולים בין האטרקציות השונות במדינה. בערים אירופאיות, כמו רומא לדוגמא, ניתן ללכת ברגל בין האטרקציות, אבל בדובאי תזדקקו להשתמש בתחבורה מסוג שהוא. אה וקחו בחשבון שגם אין יותר מידי מדרכות בעיר. אם אתם שוהים, לדוגמא, בדובאי העתיקה, הגעה למרינה של דובאי - פירושה נסיעה של 30 ק"מ. התחבורה בדובאי יקרה למדי ולכן חשוב לבחור במלון עם המיקום הנכון, על סמך אופי הטיול שאתם מתכננים והאטרקציות בהן תרצו לבקר.

אזורי הלינה המומלצים בדובאי

אז בואו נתחיל- איפה כדאי לישון בדובאי? בדובאי יש מספר רב של בתי מלון ואתרי נופש, עם זאת, אם אתם רוצים להפיק את המיטב מהנסיעה שלכם, הנה כמה מהאזורים המומלצים לשהות בהם בדובאי:

  • אזור אי הדקלים (Palm Jumeirah)
  • אזור מרכז העיר (Downtown Dubai)
  • אזור המרינה ו-JBR (Dubai Marina and Jumeirah Beach Residence)
  • אזור בור דובאי (Bur Dubai)
  • אזור אל בארשה (Al Barsha)

לינה באי הדקל (פאלם ג'ומיירה)

אי הדקל הוא אחד מהמקומות המפורסמים של דובאי. זהו אי, מעשה ידי אדם, העשוי מחול שהושב מהאוקיאנוס עצמו. האי משתרע על פני כמה קילומטרים וכולו מעוצב כעץ דקל, כאשר תחתית הגזע מחוברת ליבשת דובאי. אחד מהמלונות המפורסמים ביותר באי הדקלים, הוא מלון אטלנטיס (Atlantis The Palm) - מלון 6 כוכבים יוקרתי, שנבנה כהעתק של מלון באיי בהאמה. אי הדקל מתאים למי שמחפש חופשת בטן-גב באתר נופש יוקרתי. הוא רחוק יחסית משאר האטרקציות בדוברי והאטרקציה המרכזית באזור היא המלון המפואר בו תשהו או חוף הים. אין תחבורה ציבורית באי.

מלונות מומלצים באי הדקל

אגב, אם תבחרו לשהות ב"אטלנטיס דה פאלם", תוכלו ליהנות לא רק מהסוויטה המפוארת ביותר בדובאי, עם שירותים מהשורה הראשונה, אלא גם ממגוון האטרקציות הכלולות במחיר המלון. לדוגמא: מפרץ הדולפינים, פארק המים המפורסם, אטלנטיס Aquaventure שהוא פארק המים הטוב ביותר בדובאי (מתאים לילדים ומבוגרים), האקווריום האבוד של אטלנטיס המלא בכרישים קטלניים, מנטה ריי והמוני דגים צבעוניים.

לחיפוש מלונות נוספים באי הדקל

מלון אטלנטיס בדובאי
Atlantis The Palm, התמונה לקוחה מאתר booking
פארק מים דובאי
פארק המים בAtlantis The Palm, התמונה לקוחה מאתר booking
מלון יוקרתי בדובאי
Kempinski Hotel, התמונה לקוחה מאתר booking

לינה במרכז העיר (Downtown Dubai)

מרכז העיר דובאי הוא המקום אליו מגיעים רוב התיירים, והוא מפורסם בזכות הבורג' חליפה, קניון דובאי והמזרקות המרקדות. במרכז העיר יש הרבה ברים נהדרים, מועדונים, מלונות, מסעדות, אטרקציות ועוד. האזור מתאים למי שמחפש להיות במרכז העניינים וליד קניון דובאי העצום.

מלונות מומלצים במרכז העיר:

לחיפוש מלונות נוספים במרכז העיר

בריכת אינפיניטי דובאי
Address Sky View, התמונה לקוחה מאתר booking

Mövenpick Hotel Apartments Downtown Dubai
Mövenpick Hotel, התמונה לקוחה מאתר booking

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

לינה במרינה של דובאי וב-JBR

במרינה של דובאי יש תעלה מלאכותית יפהפייה ושפע של אפשרויות בילוי וקניות, בתוספת כמה גורדי שחקים גבוהים באמת. המטרו של דובאי מחבר את המרינה של דובאי לכל חלק אחר של דובאי.

אזור ה-JBR (Jumeirah Beach Residence) נמצא ממש ליד המרינה. הוא כולל את חוף ג'ומיירה עם החולות הזהובים, עגלות "פוד טראק" נהדרות, טיילת ארוכה וארכיטקטורה פנטסטית. באזור זה שפע של ברים עם "הגבלות מופחתות", אפילו על חוף הים, שם מותר לנשים לחשוף את כתפיהם ורגליהם. מחובר היטב למטרו, JBR הוא מקום שכיף לשהות בו, אם אתם אוהבים ים, מסיבות וחופים, אך הוא רחוק מאזור הבורג' חליפה וקניון דובאי. אומנם זהו אחד המקומות היקרים ביותר בדובאי, אבל בדובאי מחירי המלונות עולים או יורדים על סמך מבצעים מיוחדים, עונות השנה וכמובן, הרמדאן. אז אל תמהרו לשלול את אזור JBR כשאתם חושבים איפה לישון בדובאי, רק בגלל ההוצאות.

מלונות מומלצים במרינה וב-JBR

לחיפוש מלונות נוספים באזור המרינה ומלונות נוספים באזור JBR

Address Dubai Marina

Address Dubai Marina, התמונה לקוחה מאתר booking
Caesars Palace Dubai
Caesars Palace Dubai, התמונה לקוחה מאתר booking

Rixos Premium Dubai JBR
Rixos Premium Dubai JBR, התמונה לקוחה מאתר booking
Rixos Premium Dubai JBR
Rixos Premium Dubai JBR, התמונה לקוחה מאתר booking

לינה בבור דובאי (Bur Dubai)

בור דובאי הוא חלק מדובאי העתיקה. אזור המלא בשווקים ערביים המוכרים תבלינים, זהב, שטיחים, ביגוד ועוד. באזור זה תוכלו ליהנות מארכיטקטורה מסורתית, סמטאות מרוצפות אבנים וקשתות ותרבות בת מאות שנים. תוכלו למצוא כאן מסעדות קטנות, אבל אל תצפו למסעדות מפוארות או אטרקציות נוספות. האזור של בור דובאי מתאים לאוהבי התרבות וההיסטוריה ולמי שמחפש לינה בתקציב יותר נוח.

מלונות מומלצים בבור דובאי:

לחיפוש מלונות נוספים באזור בור דובאי

איפה לישון בדובאי
Grand Hyatt Dubai, התמונה לקוחה מאתר booking
מלון יוקרטי בדובאי
Raffles Dubai, התמונה לקוחה מאתר booking
מלון מומלץ בדובאי
Al Seef Heritage Hotel Dubai, התמונה לקוחה מאתר booking

לינה באל באשרה (Al-Barsha)

באזור אל באשרה אין יותר מידי אטרקציות חוץ מקניון האמירויות וסקי דובאי, השוכן בתוך הקניון. עם זאת, אל ברשה נהנית מחיבור טוב למטרו של דובאי, והיא קרובה למדי למרכז העיר דובאי ולמרינה של דובאי. על ידי שהייה כאן, ולא במרינה תוכלו לחסוך לא מעט, במלונות ובאוכל, בהתחשב שיש מלונות זולים ומסעדות מצוינות מרחבי העולם.

מלונות מומלצים באל באשרה:

לחיפוש מלונות נוספים באזור אל באשרה

איפה לישון בדובאי
Kempinski Hotel, התמונה לקוחה מאתר booking
מלון מומלץ בדובאי
Sheraton Mall of the Emirates, התמונה לקוחה מאתר booking

אז זו רשימת האזורים הטובים ביותר לישון בהם בדובאי. שימו לב שאופציות הלינה השונות שמופיעות בפוסט לא מכסות את כל היקף אפשרויות הלינה בדובאי. ישנם עוד מלונות רבים, דירות, אכסניות ואתרי נופש מפוארים. כאמור, הדרך הטובה ביותר לבחור את המלון שלכם בדובאי היא להחליט באיזה אזור אתם רוצים להישאר, ואז לחפש את המלון הטוב ביותר בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram