Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

וילה בצפון – לילה בגלבוע


מחפשים וילה מומלצת בצפון הארץ, עם בריכה פרטית, לנופש משפחתי, או עם חברים? וילת לילה בגלבוע בהחלט יכולה להתאים לכם.
הגעה:
נורית, ישראל

אחת הבקשות הנפוצות בקבוצת הפייסבוק שלי היא המלצה לוילה למשפחות בצפון, או וילה לקבוצת חברים בצפון ואם אפשר עם בריכה פרטית, אז בכלל מעולה. במיוחד השנה, לנוכח מגפת הקורונה וחוסר היכולת לטוס לחו"ל, הביקוש לחופשה אינטימית במקום פרטי עלה. החלטתי שהגיע הזמן שתהיה לי המלצה ממקור ראשון ונסעתי עם חברות (שבמקרה הן גם בלוגריות טיולים) לוילה בגלבוע!

וילה בצפון עם בריכה

וילת "לילה בגלבוע" היא וילה קסומה, הממוקמת במושב נורית שבגלבוע. הוילה ענקית ובעלת חמישה חדרים, שתי מקלחות ושלושה חדרי שירותים. הבנייה של הוילה הסתיימה ממש לא מזמן והחלה לקבל אורחים רק באוגוסט האחרון (2020), כך שתוכלו להנות מוילה חדשה.

בוילה מטבח מאובזר עם מקרר, תנור, מדיח, מיקרו, כלים, מכונת נספרסו, קפסולות ופינת אוכל גדולה. המטבח נמצא בחלל משותף עם הסלון ובו פינת ישיבה ומסך טלוויזיה ענק עם יס ונטפליקס. בכל אחד מחמשת חדרי השינה יש מיטה זוגית, שידות ומזגן. בתיאום מראש, ניתן להוסיף עוד מיטות יחיד לילדים, או לולים.

וילה בגלבוע

וילה בצפון הארץ

גולת הכותרת של הוילה- חצר עם בריכה פרטית! הבריכה בגודל של 48 מ"ר והיא, כמובן, מגודרת (כדי לשמור על בטיחות הילדים). עוד בחצר- כסאות שיזוף ומנגל.

מעל הוילה יש עוד 3 צימרים. ניתן להשכיר אותם כחלק מהוילה, או בנפרד, כאשר גם לצימרים יש גישה לבריכה. כדי לשמור על פרטיות האורחים, לעולם לא יתארחו שתי קבוצות שונות באותו הזמן. בכל צימר טלווזיה, מטבחון ומרפסת עם פינת ישיבה, הצופה אל הנוף ולשקיעות מדהימות.

ניתן לארח בוילה עד 16 איש וסה"כ בכל המתחם (כולל הצימרים) עד 20 איש.

קהל היעד של הוילה: וילת "לילה בגלבוע" יכולה להתאים לחופשה משפחתית עם ילדים, או ללא ילדים, חופשה של מספר זוגות, חופשה סולדית של קבוצת חברים, או חברות (הוילה לא מתאימה למסיבות רועשות), חופשה רומנטית באחד מהצימרים בחלק העליון, ימי גיבוש לעובדים.

המחיר נע בין 3,500 ל-6,000 ₪, תלוי ביום ובתאריך בשנה. כל צימר יוסיף 500 ש״ח. השכרת הצימר לבד תעלה בין 800 ל 1,000 ש״ח. ניתן להזמין את הוילה דרך airbnb. כאמור, את שלושת הצימרים (אחד, או שניים מהם) ניתן להשכיר בנפרד, גם כן דרך airbnb.

וילה עם בריכה
וילה עם בריכה

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

טיולים ואטרקציות באזור: הוילה שוכנת בגלבוע בסמוך למצפור ברקן, מצפור כתף שאול, משכן לאומנות בעין חרוד ועוד.

כמו כן, הוילה נמצאת בסמוך לעמק המעיינות הקסום, תוכלו לבקר בפארק המעיינות, עין שוקקעין מודע, עין הנצי"ב, הסחנה, גן גורו ועוד.

מסעדות באזור: חוות התבלינים, קימל בגלבוע, יקב נחמני.

תודה רבה ליפעת חן כהן המהממת על הארגון של כל החוויה.

כתף שאול
כתף שאול

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram