Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

עין מודע - פארק המעיינות


מעיין קריר, במרחק הליכה קצרה מהרכב, הוא בהחלט הפתרון האידיאלי לימי הקיץ הלוהטים ואם אפשר שהוא יהיה גדול מספיק ושמימיו יהיו צלולים ונקיים, אז בכלל הרווחנו. עין מודע עונה על כל הדרישות ובנוסף אפשר לעשות במקום פיקניק ואפילו להדליק אש
הגעה:
עין מודע

עין מודע

עין מודע שוכן בעמק המעיינות, אשר שמו הקודם היה עמק בית שאן. העמק קיבל את שמו ולא בכדי - שוכנים בו הרבה מעיינות קסומים ואחד מהם הוא עין מודע. אומנם לא מדובר במעיין סודי הפעם, אבל הוא בהחלט אחד המעיינות הנהדרים שבעמק. מכיוון שהמעיין שוכן בפארק המעיינות אפשר לשלב את הביקור בו עם המעיינות והפלגים הנוספים שפארק (עין שוקק ונחל שוקק, עין מגדל ונחל הקיבוצים).

עין מודע הוא מעיין הנובע לתוך בריכה שנחשבת לאחת הגדולות באזור ועומקה מגיע עד למטר וחצי. הבריכה היא בריכה מסודרת, שנבנתה עוד בתקופת השלטון העות'מאני, הקרקעית שלה ישרה וסביב הבריכה שפת בטון. המעיין מלא כל השנה ומימיו צלולים, נקיים ובצבע טורקיז חלומי. זהו מעיין נהדר וקריר שהופך את ימי הקיץ החמים (שהינם חמים במיוחד בעמק המעיינות) לנסבלים בהחלט. למי המעיין טמפ' קבועה וקרירה של 25 מעלות. זה אולי נשמע לכם לא הכי קריר, אבל שהטמפ' בעמק המעיינות נושקות ל-40 מעלות, זה בהחלט מרגיש קריר.

סביב הבריכה עצי אקליפטוס גבוהים המצלים על האזור, שולחנות פיקניק, מקומות מסודרים למנגל, פחי אשפה וברז מים. כל אלא הופכים את המקום לאטרקטיבי במיוחד, אך אנא שימרו על הניקיון וזרקו את כל האשפה שלכם אל פחי הזבל, כדי שהמקום ימשיך להיות נעים עבור כולנו. הכניסה למעיין היא בחינם.

עין מודע פארק המעיינות
[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

הגעה לעין מודע

למעיין אפשר להגיע בשתי דרכים: הדרך הראשונה היא ישירות – כתבו בוויז: "עין מודע" ותגיעו לחניית עפר מסודרת. החנו את רכבכם ולכו כ-300 מטרים אל המעיין. הדרך השנייה היא דרך פארק המעיינות – כתבו בוייז: "פארק המעיינות" והחנו את רכבכם בחניית עפר ענקית. הדרך אל המעיין מהחנייה אורכת כ-3.8 ק"מ והיא בשביל החשוף כולו לשמש, ולכן אני ממליצה לעשותה באופניים, או אם ברכב גולף מושכר. השכרת רכב גולף הינה תענוג לא זול, אבל אם אתם מגיעים ביום חם, זוהי דרך מעולה לחקור את כל פארק המעיינות בצורה המיטבית והנוחה ביותר.

מעיין עין מודע

מתי הכי כדאי להגיע לעין מודע?

כמובן שבאמצע השבוע (ולא בזמן החופש הגדול) יהיה הכי פנוי, אם לא מתאפשר גם שישי בבוקר זה זמן מצוין, אך גם אם יש עוד אנשים במעיין, זהו מעיין גדול ויש מקום לכולם. אנחנו ביקרנו במעיין ביום חמישי אחה"צ כחלק מהטיול שלנו בפארק המעיינות (שכלל גם את עין שוקק והשביל הרטוב) וכפי שאתם יכולים לראות בתמונות הוא היה כמעט ריק.

לוקיישן לצילומים עמק המעיינות
פארק המעיינות עמק בית שאן


מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרםבפייסבוק ולהירשם לניוזלטר שלי, כדי לקבל השראה לעוד טיולים בארץ ובעולם.


בנוסף, כדאי לכם להצטרף לעוד אלפי מטיילים בקבוצת הפייסבוק שלי “מה שחשוב – טיולים, אטרקציות ומקומות לינה בארץ‎“ ולשתף את הטיולים שלכם!

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share50
Pin3
WhatsApp
Telegram