Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

נאקה איילנד – הריזורט המושלם בפוקט


נאקה איילנד הוא ריזורט חמישה כוכבים על אי פרטי מול חופי פוקט. הריזורט שוכן בהרמוניה עם הטבע ומספק תחושה אמיתית של בריחה מהעולם החיצון. אם אתם מחפשים המלצה למלון יוצא מן הכלל בפוקט - תמשיכו לקרוא.
היינו שם ב:
אפריל 2023
למשך:
3 לילות
עונה מומלצת:
כל השנה

נאקה איילנד (‘The Naka Island’) הוא אתר נופש וספא יוקרתי בעל 5 כוכבים, על אי פרטי במרחק של 5 דקות הפלגה מפוקט. הריזורט ממוקם על האי נאקה יאי (נאקה בתאילנדית זה דרקון, נגיע לזה בהמשך) - אי קטן ויפיפיה, עם חופים מקסימים, צמחיה טרופית ונוף של מפרץ פאנג נגה.

אנחנו הגענו ל-3 לילות בריזורט כחלק מהטיול שלנו בתאילנד (שכלל גם את קראבי, ריילי ביץ' וקאו לאק) והתוכנית שלנו הייתה לא לצאת ממנו בכלל. להתרווח על מיטת שיזוף בחוף הפרטי, לשכשך בבריכה האינפיניטי הצופה אל חוף הים, לצפות בשקיעה עם קוקטייל ביד, לאכול בשלושת המסעדות של המלון, ובגדול להירגע ולנוח.

ריזורט נאקה איילנד נבנה במקור על ידי רשת Six Senses המפורסמת. בהמשך הוא נקנה על ידי רשת מריוט המעולה וכיום הוא חלק מה-Luxury Collection של הרשת. בריזורט יש 90 חדרים ווילות רומנטיות בדרגות שונות, כולל וילות עם בריכה פרטית הצופה אל הים. אז אם אתם מחפשים המלצה למלון יוצא מן הכלל בפוקט - תמשיכו לקרוא.

כדי לראות את החוויה שלנו גם בוידאו – מוזמנים להציץ באינסטגרם ובסטוריז שהעלתי על הריזורט.

הריזורט המושלם בפוקט
בריכת אינפיניטי אל הים

הגעה לנאקה איילנד פוקט

מאחר והריזורט נמצא על אי פרטי מול החוף המזרחי של פוקט, ההגעה היא באמצעות ספיד בואט של המלון היוצאת ממזח Ao Po Grand Marina. ההגעה והחזרה אל המרינה בפוקט, כלולה במחיר המלון. אנחנו טיילנו בתאילנד עם רכב שכור והשארנו אותו בחניה הפרטית של המרינה (חנייה בחינם). המזח נמצא כחצי שעה נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של פוקט.

כמו כן, במהלך היום יש שירות הסעות של המלון- סירות יוצאות וחוזרות אל האי (על פי לוח זמנים). גם שירות זה כלול במחיר (למרות שאני לא רואה שום סיבה לעזוב את הריזורט).

חוץ מריזורט נאקה איילנד, על האי נאקה יאי יש רק כפר דייגים קטן וכמה חופים. בשל הסביבה המבודדת להפליא שלו, הריזורט הוא מקלט עבור אלה המחפשים שלווה, ומהווה ניגוד חד לרוב המלונות (שיכולים להיות צפופים) באי פוקט.

The Naka Island Map
מפה של האי נאקה יאי

השירות במלון נאקה איילנד

חווית השירות המעולה מתחילה עוד מהמזח בפוקט. חנינו את הרכב בחניה ועובדי המקום עזרו לנו להוריד את המזוודות ולהעמיס אותן על הספיד בואט של המלון. 5 דקות הפלגה והגענו למזח הפרטי של המלון על האי נאקה יאי. במזח עלינו על באגי שלקח אותנו לשער המלון, בו עובדי המלון קיבלו את פנינו עם משקה מרענן ופרח מעלי פנדן. עובדת המלון הסבירה לנו שהפרח הוא סמל לקבלת פנים ואירוח בתרבות התאילנדית, ועודדה אותנו לשמור את הפרח במהלך שהותנו בריזורט.

בשער המלון עוצרים לצ'ק אין מהיר ומשתתפים במסורת של המלון, בה מכים בגונג גדול פעמיים ומודיעים לדרקון שהגענו. האגדה מספרת שפעם היה דרקון שגר באזור הזה והפך ל-3 איים, כאשר האי עליו הריזורט נמצא הוא הגוף של הדרקון. האמונה שרוח הדרקון נוכחת באי, באה לידי ביטוי גם בעיצוב של הריזורט - מעיצוב הוילות ועד לפסלי הדרקון המעטרים את הכניסה.

משער המלון, באגי נוסף לקח אותנו אל הוילה הפרטית שלנו.

יולו בלוג אינסטגרם

אחד הדברים שאהבתי הוא החשיבה על הפרטים הקטנים- כמו לדוגמא אבן שבאה להחליף את השלט של do-not-disturb בכניסה לוילה. האבן משייש, מעוצבת כמו פרצוף קטן- בצד אחד שלו עיניים פתוחות (אפשר להיכנס) ובצד השני, עיניים עצומות (לא להפריע). האבן המקסימה מחוברת גם לאגדת האי נאקה והדרקון- היא למעשה מייצגת את עיניו של הדרקון. כאשר האבן מוצבת בכניסה לוילה, הדרקון יקח לאורחי הוילה את החלומות הרעים במהלך הלילה.

עוד דוגמא לחשיבה על הפרטים הקטנים היא כשעשינו צ'ק אווט, הבת הקטנה שלנו, תמר, קיבלה בובת דרקון, שתזכיר לה ,גם בבית, את החופשה הנפלאה הזו.

the naka island resort
האבן בכניסה לוילה
בריכה פרטית עם נוף לשקיעה

לבדיקת זמינות ומחירים: Booking | Agoda

החדרים והוילות בנאקה איילנד

הריזורט כולל 90 חדרים ווילות, הממוקמים על חוף הים או על צלע גבעה. בעוד שהחדרים נהדרים, הווילות הן הכוכבות האמיתיות של הריזורט. אנחנו התארחנו בוילה עם בריכה פרטית ונוף לגן. הוילה כללה חדר שינה עם מיטת קינג סייז מפוארת ומצעים יוקרתיים. החדר ממוסגר בחלון ענק הפונה אל הבריכה הפרטית והנוף, ונותן הרגשה של טבע בתוך החדר. עוד בוילה חדר רחצה (שכלל שני כיורים, ארון גדול, אזור בו תוכלו להתלבש, מקלחת וסאונה), אמבטיה חיצונית מפנקת ובריכה פרטית. כולם מקושרים על ידי שבילים עשויים חלוקי נחל גדולים.

הוילה בנויה ומעוצבת בסגנון טבעי, עם תקרות קמורות גבוהות, ריצפה בצבעי אדמה ורהיטי עץ טבעי. עוד בחדר שינה - טלווזיה, מיניבר, מכונת נספרסו ואספקת בקבוקי מים מינראלים לכל השהייה שלנו. מוצרי האמבטייה שסופקו בוילה היו של המותג היוקרתי Byredo והם היו בריח מדהים!!

החדרים היו מאוד נקיים ונוקו פעמיים ביום- בבוקר ובערב. בערב המנקים גם הכינו את החדר "לשינה"- הורידו את הכילה שסביב המיטה וסגרו את התריסים.

נאקה איילנד פוקט

The Naka Island
בריכה פרטית

אז מה אוכלים פה?

בריזורט נאקה איילנד יש 3 מסעדות, הממוקמות זו ליד זו ופונות אל החוף. סביר להניח שתאכלו בהן את כל הארוחות שלכם (אתם זוכרים שמדובר פה באי מבודד נכון?).

מסעדת Tonsai – מגישה ארוחות בוקר, צהרים וערב. בארוחת הבוקר תמצאו בופה עשיר- פירות טרופיים, עמדת מיצים, לחמים טריים, גבינות ונקניקים, ביצים בהכנה אישית, עמדת פנקייקים וופלים, עמדת אוכל תאילנדי ועוד.

אופציה נוספת היא הזמנה של ארוחת בוקר צפה אל הבריכה הפרטית שלכם (בעלות נוספת של 150 ש"ח). אנחנו הזמנו את הארוחה יום פני- קיבלנו דף בו סימנו את המנות והשתיה שרצינו לקבל. בחרנו שעה והארוחה הגיעה ישירות לוילה שלנו. אם להיות כנה, אומנם ארוחת הבוקר הצפה מצטלמת מאוד יפה, אבל לאכול בתוך הבריכה עצמה זה פחות נוח. מה שכן- לשבת על המדרגות של הבריכה, לשכשך רגליים במים ולאכול - היה כייף ומיוחד.

ארוחת בוקר בתאילנד
ארוחת בוקר צפה

ארוחות הצהרים והערב בטונסאי הן בסגנון תאילנדי ובינלאומי. בין השעות 14:00-16:00 מחלקים כל יום גלידה בחינם.

מסעדת Rum Chapel – מגישה ארוחות צהרים וערב. יש בה אוכל בינלאומי ודרום אמריקאי. זו הייתה המסעדה המועדפת עלינו. במנות הראשונות אל תפספסו את מרק הג'ספצו הקר עם אבטיח וקרם אבוקדו. המסעדה נמצאת ממש על הבריכה המרכזית ופועל בה בר שפעמיים ביום מציע "שעה שמחה" עם מבצע של 1+1 על המשקאות (בין השעות 13-14 ובין 16-17). כמובן שאנחנו ניצלנו כל יום את המצבע.

מסעדת My Grill – מגישה ארוחת ערב. מסעדת בשרים עם סטייקים מאוסטרליה ופירות ים מקומיים. זו כנראה המסעדה הכי רומנטית בגלל מקומות הישיבה השקועים המוקפים בבריכה (אם רוצים, צריך להזמין מראש ספציפית המקום הזה). במנות הראשונות אל תפספסו את סלט הסלקים וגבינת העיזים.

אני חייבת לציין שרוב המנות שהזמנו היו טעימות, אבל היו כמה מנות ממוצעות, ומתחת לרמה הגבוהה שהייתם מצפים לקבל באתר נופש יוקרתי שכזה. מאחר ומדובר על ריזורט מבודד, אני ממליצה להזמין את החבילה של החצי פנסיון, שכוללת ארוחת בוקר וערב. פה תוכלו למצוא את התפריטים של המסעדות.

עוד בריזורט Z bar – בר שפתוח כל יום בין 15:00 ל24:00, עם נוף פתוח אל הים.

נאקה איילנד ריזורט פוקט
מסעדת Rum Chapel
ארוחת המבורגר
מסעדת Rum Chapel

1+1 בשעה השמחה בבריכה
My Grill the naka island
מסעדת My Grill

מה עושים בנאקה איילנד

פעילויות

נאקה איילנד מציע מגוון של פעילויות – חלקן כלולות במחיר וחלקן בתשלום נוסף. כשתגיעו לריזורט, תקבלו דף עם הלו"ז המלא לימים הקרובים. הנה כמה מהפעילויות שהריזורט מציע:

טקס שקיעה – כל יום באזור השעה 18:15, כאשר השמש מתחילה לשקוע, מתרחש טקס שקיעה מול ה-Zbar. טקס השקיעה מתבצע במקום שבו מאמינים שנמצא הלב של הדרקון. כל אחד יכול להדליק נר ולהביע משאלה (שלי הייתה – האם אפשר להישאר בתאילנד לנצח?).

אין על השקיעות בתאילנד

סיורים: סיור בגינה של נאקה, סיור צפייה בציפורים (מסתבר שיש מעל ל-50 זני ציפורים על האי), סיור בספיד בואט מסביב לאי והגעה לחוף פנייה (Panya beach). ספורט ימי: קייאק וסאפ (בחינם), קטאמרן ואופנועי ים בתשלום נוסף.

שיעורי בישול קצרים של כחצי שעה בהם לומדים להכין מאכלים מקומיים. לנו יצא להשתתף בשיעור בו הכנו סלט פאפאיה (אחד המאכלים התאילנדים האהובים עלי) וקינוח תאילנדי עם חלב קוקוס ובננות.

לבדיקת זמינות ומחירים: Booking | Agoda

שיעורי ספורט: יוגה, פילאטיס, רכיבה על אופניים, ריצה, מיינדפולנס, שיעורי שחייה, כדורגל, כדורעף ועוד. עוד פעילויות נחמדות כמו שיעורי תאילנדית, הכנת לוכדי חלומות, הקרנת סרט עם מקרן ענק כל ערב ועוד.

הריזורט ידידותי למשפחות, יש מגוון פעילויות לילדים וגם מועדון ילדים קטן.

שיעור בישול בתאילנד
שיעור בישול
סאפ
אפשר לקחת סאפ בחינם

בריכות וחוף ים פרטי

גולת הכותרת של הריזורט היא ללא ספק בריכת אינפיניטי גדולה בסגנון לגונה, המשקיפה אל הים ומפרץ פאנג נגה. אהבתי שיש גם כסאות נוח ושימשיות הממוקמים בתוך האזור הרדוד של הבריכה- אחד המקומות האהובים עלינו במהלך היום. יש גם בריכה נוספת, קטנה ושקטה יותר למבוגרים בלבד, הנמצאת מאחורי הקבלה.

לריזורט יש גם חוף ים פרטי- רצועת חוף צרה יחסית, עם חול לבן ומים צלולים. לא החוף הכי יפה בפוקט, אבל עדיין- עושה את העבודה. גם פה, תמצאו כסאות נוח ושימשיות.

ועוד דוגמא לשירות מצויין- כאשר התיישבנו בכסאות בבריכה, ישר הוגש לנו קנקנן מים צוננים על חשבון המלון.

ספא

הספא הנהדר של נאקה איילנד נמצא במתחם יעודי ויפיפה. הוא מציע מגוון רחב של טיפולים ושירותים - מעיסוי תאילנדי מסורתי לטיפולי ארומתרפיה וטיפולי פנים. הוא כולל ארבעה חדרי טיפולים גדולים, הממוקמים על 'איים' שמוקפים במים. אומנם מחירי העיסויים פה לא זולים, אבל אני קיבלתי פה את אחד העיסויים הטובים בטיול בתאילנד. עוד בספא תמצאו חדר כושר הפתוח 24 שעות ביממה, סאונה חמה וקרה (הכניסה בחינם).

ספא
מסג' בתאילנד

לסיכום, נאקה איילנד הוא ללא ספק אחד המלונות המעולים בהם ביקרנו בתאילנד והוא נמצא בתחרות קשה עם מלון Rayavadee (מוזמנים לקרוא על החוויה שלנו שם, בפוסט על ריילי ביץ'). יש לציין שלא מדובר על חופשה זולה, אלה לא המחירים שאתם רגילים לראות בתאילנד, אבל היא בהחלט שווה את המחיר. הווילות מדהימות ורומנטיות להפליא, הריזורט ממוקם במיקום מדהים ושליו, הצוות אדיב במיוחד ובריזורט יש הרבה פעילויות מעניינות שכלולות במחיר. אם אתם זוג בירח דבש או סתם רוצים להתפנק ומחפשים מלון מומלץ בפוקט - זה המלון בשבילכם.

נאקה איילנד פוקט

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram