Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

חלום לכל המשפחה: יעדים אקזוטיים למשפחות


מחפשים יעד ייחודי לקחת אליו את כל המשפחה? ריכזתי עבורכם 4 יעדים חלומיים עשירים בטבע מרהיב, אטרקציות מעניינות וריזורטים מפנקים מושלמים לחופשה משפחתית.

עוקבים רבים שואלים אותי לגבי חופשות משפחתיות ביעדים טרופיים. אז החלטתי לפנות לחברת ספיריט, חברת תיירות המתמחה ביעדים אקזוטיים, כדי שיספרו לנו על יעדים חלומיים שאפשר לטוס אליהם לחופשה כזו:

החלטתם לצאת השנה לחופשה משפחתית חלומית? איזה כיף! כעת הגיע הזמן לתכנן את המסע לפרטים, ולפני הכל, לעשות יחד את ההחלטה הקשה ביותר- בחירת היעד. המדינה הנבחרת חייבת לכלול טבע מדהים שמתאים לטיולי משפחות, אטרקציות מעניינות שלא יותירו את הילדים משועממים ואפשרויות לינה מפנקות ביותר. כמובן שחשוב שיהיו לאזור חבילות נופש משתלמות וטיסות נוחות, ושיהיה ידידותי במיוחד לתיירים.

כדור הארץ מלא בנקודות מרהיבות- ובכל זאת, ישנן נקודות רחוקות, במעמקי האוקיאנוס בהן היופי אחר, פראי. אם אתם משפחה הרפתקנית שמעוניינת לבחור ביעד מיוחד, גן עדן עלי אדמות, כדאי שתמשיכו לקרוא. אילו ארבעת היעדים המופלאים ביותר לחופשה משפחתית בלתי נשכחת:

איי סיישל

איי סיישל הם שרשרת של 115 איים באוקיאנוס ההודי, רובם המוחלט לא מיושב. האיים האקזוטיים לבני החולות מעוטרים בשלל צמחייה טרופית ירוקה, דקלים, ועצי קוקוס- בחלקם מתגוררים זנים מרתקים וייחודיים למקום של חי וצומח, ובמימי הים העוטפים אותם, סביב 26 שוניות אלמוגים טבעתיות ועצומות, מתקיים שפע עוצר נשימה של מני חיים- דגים, כרישים (שאינם מסוכנים), לוותינים, דגי ענק בשם מנטות, צבי ענק ועוד מינים מרתקים רבים.

חופשה בסיישל מתאימה למשפחות שמעוניינות במעט שלווה, שקט של אי בודד ובטן גב בחוף מדהים שגווניו גווני טורקיז, אך גם מתאימה למשפחות אוהבות אקשן, שמעוניינות להנות מהאפשרויות אותן הים מעניק- ספורט ימי, גלישה ובעיקר צלילה, עם שנורקל או מכלי גז.

חופשה משפחתית בסיישל

מאורציוס

רפובליקת מאוריציוס היא מדינת אי אפריקאית, לא מאוד רחוק מהאי מדגסקר הידוע, שמוקפת בשונית אלמוגים טבעתית מושלמת ועצומת ממדים. האי התברך כמובן בחופים קסומים ביותר, מים שקטים, צלולים ורגועים ברדיוס של שונית האלמוגים, אך הוא מציע גם הרבה יותר- מאוריציוס מפורסמת בשמורת הטבע הגדולות שלה, בהן הטבע הפראי מרהיב ושוקק חיים. הרים גבוהים, בריכות ואגמים, מפלים ומקורות מים, צמחייה טרופית ייחודית ובעלי חיים מעניינים כמו צבי ענק, ציפורים נדירות ותנינים.

מאוריציוס נהדרת למשפחות, שכן היא משלבת בין החוף הפלאי והפעילויות הימיות האפשרויות בו, טבע ירוק ומסלולי טיול, וחשוב לא פחות, תרבות מקומית רב-גונית, עיר בירה תוססת ומלאת אתרי תרבות ,נקודות עניין ומקומות בילוי, והמון אטרקציות לכל המשפחה- פארקי חבלים, טיולי ג'יפים, טיולי סוסים ועוד.

חופשה משפחתית במאורציוס

האיים המלדיביים

שרשרת איים נוספת באוקיאנוס ההודי, אך גדולה הרבה יותר- האיים המלדיביים מונים 1,192 איים שונים, כאשר מתוכם רק כ-200 מיושבים. האיים הקסומים מתהדרים ביופי טרופי אמיתי- צמחייה ירוקה, חולות לבנים זרועי עצי דקל ומים צלולים ונעימים. הים המלדיבי ידוע גם הוא בעושר התת ימי, מה שיצר בהתאם, אטרקציות לכל המשפחה- גלישה, גלשניי עפיפונים ומצנחי רחיפה, צלילה עם שנורקל, בלוני גז ומסעות ספארי ימי, העוברים בין אתרי הצלילה הנהדרים ביותר. בנוסף, קיימות אטרקציות ימיות יבשות יותר, כמו הפלגה עם דולפינים ידידותיים, ארוחה במסעדה מתחת למים בעלת חלונות זכוכית, והפלגות בין האיים, בהם תגלו חופים שקטים על איים קטנטנים ופרטיים, ריקים מאדם. 

ברחבי האיים כפרים קטנים וישובים, אך הבירה מאלה היא השוקקת מכולם- תוכלו להנות מבליל התרבויות המקומי, ארכיטקטורה ונקודות עניין, אטרקציות ומקומות בילוי וכמובן, מקולינריה מגוונת, אסייתית, ערבית ואפריקנית. ניתן למצוא מגוון חבילות נופש למשפחות במלדיביים, שכוללות ריזורטים ומקומות אירוח חלומיים, אטרקציות ופינוקים שווים.

חופשה משפחתית במלדיביים

טנזניה

טנזניה המדהימה והעצומה היא גן עדן לאוהבי טבע פראי- מלאה בשמורות ספארי רבות בהן ניתן להכיר מקרוב חיות בר פראיות כמו אריות, זברות, פילים, ג'ירפות, תנינים, קופים ועוד מינים רבים. מלבד סיורי הספארי ניתן לצאת לטיולים וטרקים נהדרים במדינה, אל היערות הירוקים, הר הקלימנג'רו עצום הממדים, נגורונגורו מלאת רכסי הרי הגעש והמכתשים, בה חיים בני שבט המסאי, אגם דולטי הקסום שבליבו של הר געש, אגם מניארה הסמוך ליער גשם עבות, ובאזור חוף הים הזהוב שממזרח למדינה, הגובל במים נעימים בגווני כחול משגעים. 

בטנזניה ערים גדולות, כמו דאר אל סלאם, אך גם התיישבות כפרית רבה, חלקה בלב השמורות. בני טנזניה הם בליל של מעל ל-130 בני שבטים שונים, שאת תרבותם ניתן להכיר וללמוד מקרוב בשבטים המסורתיים.  בנוסף, קיימת התיישבות באיים קטנים השייכים לטנזניה, ביניהם פמבה, מאפיה וזנזיבר- מומלץ לצאת לגיחה ימית לכיוונם, ולחוות את זנזיבר גם מכיוון הים הכחול המדהים. ניתן לצאת למסע בליווי מדריך מקומי, שיוביל אתכם דרך הנקודות המעניינות ביותר במדינה ויוודא של תפספסו דבר. 

חופשה משפחתית בטנזניה

כיצד תתכננו את החופשה בקלי קלות, יעילות ונוחות? היעזרו במומחי החופשות של ספיריט! אנו מתמחים במגוון יעדים למשפחות, בדגש על יעדים טרופיים ואקזוטיים. מטרתנו היא להרכיב את חבילת הנופש המושלמת ביותר עבור כל לקוח, שתכלול את מקום הלינה, המסלולים, האטרקציות והטיפים שיהפכו את הטיול לחוויה ייחודית אמיתית!  

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram