Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

קלאב מד מאוריציוס - הכל כלול, הגרסה הטרופית


את החופשה שלנו במאוריציוס בחרנו לבלות בקלאב מד - חופשה בסגנון הכל כלול. ושאני כותבת הכל כלול, הכוונה לה-כ-ל: מהשתייה והאוכל המדהים, המופעים וההפעלות ועד הפעילויות המגניבות כמו סקי מים, השטת סירת מפרש, יוגה מול השקיעה ועוד.
היינו שם ב:
אוקטובר 2019
למשך:
7 ימים
עונה מומלצת:
כל השנה

את החופשה שלנו במאוריציוס בחרנו לבלות בקלאב מד "לה פוינט או קאנונייה" ( club med mauritius la pointe aux canonniers) ולא רצינו לעזוב! באי מאוריציוס ישנם שני קלאבים: "לה פלנטיישן אלביון" בדרגת חמישה קלשונים (דירוג שמקביל לכוכבים) ולמבוגרים בלבד ו-"לה פוינט או קאנונייה" בדרגת ארבע קלשונים. ההבדל במחיר הוא לא כל כך גדול, אבל אנחנו החלטנו לבחור דווקא ב "לה פוינט או קאנונייה“, כי הבנו שמגוון הפעילויות הספורטיביות בו יותר גדול וכי חוף הים שלו מוצלח יותר. 

עוד מידע על מאוריציוס, כמו העונות המומלצות, איך להגיע לשם, מה יש לעשות על האי ואיזה אטרקציות מיוחדות יש שם, תוכלו למצוא בפוסט הנוסף בבלוג שלי: "מאוריציוס - גן עדן עלי אדמות".

קלאב מד מאורציוס

מאוריציוס הכל כלול

אם אתם לא מכירים את המושג "קלאב מד", או שאף פעם לא ביליתם חופשה במלון שכזה, כמונו, הנה הסבר קצר של הקונספט: קלאב מד היא רשת מלונות, שבבעלותה מעל ל-80 מלונות במקומות שונים בעולם. כשמדברים על קלאב מד, מדברים על חופשת ״הכל כלול״ וכשאני אומרת ׳הכל כלול׳- אני מתכוונת פשוט להכל- מלבד האוכל והשתייה, שהוצעו בשפע, גם הפעילויות הימיות, חוגי הספורט, ההפעלות, המופעים והמסיבות כלולים. עוד מושג מעניין שהכרתי בקלאב מד הוא G.O (Gracious/Nice Organizers) והוא בעצם השם של העובדים, שאחראים לעשות הכל בכדי לעזור לאורחים (שאגב נקראים G.M - Gracious/Nice Members) להיכנס לאווירת ה״הכל כלול״: מפעילים את כל הפעילויות שכלולות, הספורט הימי, משתתפים במופעים, רוקדים במסיבות ואפילו אוכלים צהריים וערב עם האורחים.

Clubmed Mauritius
מופע ספורט ימי בקלאב מד מאוריציוס

קלאב מד מאוריציוס

קלאב מד מאוריציוס שוכן לאורך חופי הים החוליים של מפרץ Grand’Baie. אתר הנופש מעוצב בסגנון מאוריציאני אותנטי על גגותיו המסורתיים ושטחים פתוחים ומאווררים. הקלאב עצמו בנוי ממבנים נמוכים בני 3 קומות בלבד וכולו מכוסה בצמחייה טרופית מהממת: עצי דקל, צמחים מיוחדים וצבעוניים, אשר, גם, ציפורים טרופיות צבעוניות מגיעות לבקר בו. המקום מתוחזק ברמה מאוד גבוהה ואף עבר שיפוץ לפני שנה, כל הצמחים גזומים ומטופחים, הדשא מכוסח וכל עלה, או ענף סורר שנופל, מפונה מיידית. מרוב שהמקום יפה, אני נהנתי, פשוט, להתהלך בין שביליו. 

קלאב מד מאוריציוס
החדר בקלאב מד מאוריציוס
החדר שלנו
החדר בקלאב מד מאוריציוס
המקלחת בחדר

מסעדת החוף קלאב מד מאוריציוס
קלאב מד מאוריציוס
קלאב מד מאוריציוס

בקלאב מספר בריכות: הבריכה המרכזית, שנמצאת ממש ליד הלובי והבר המרכזי- מתאימה לכל המשפחה, לצידה מיטות שיזוף ועצי דקל טרופיים, בריכה שמתאימה לילדים קטנים, בה גובה המים ממש נמוך ובריכת הזן, בריכה למבוגרים בלבד, הנמצאת באזור מרוחק ובנויה בסגנון בריכת אינפיניטי עם נוף לים. כיף לקחת ספר טוב, קוקטייל מהבר ליד ועם בןת הזוג להירגע קצת בבריכה. כמו כן, לקלאב חוף ים פרטי עם שפע מיטות שיזוף ופופים.

הבריכה בקלאב מד מאורציוס
הבריכה המרכזית

הבריכה בקלאב מד מאורציוס
משתזפת בבריכה המרכזית

חופשה באי טרופי
חוף הים הפרטי

בריכה למבוגרים בלבד בקלאב מד מאורציוס
בריכת הזן למבוגרים בלבד

חופשה במאוריציוס
בריכה רדודה לילדים

האוכל בקלאב מד

האוכל בקלאב מד היה מעולה ואיכותי! את רוב הארוחות שלנו אכלנו בחדר האוכל בסגנון בופה, שבפועל היה מורכב מדוכנים שונים, אשר מאחוריהם עמדו שפים, שהכינו והרכיבו את המנות בזמן אמת. המגוון היה כל כך רחב וכל ארוחה הייתה שונה מהשנייה, כך שלא היתה ברירה אלא לטעום מהכל כל פעם. בארוחות הצהריים והערב היה דוכן איטלקי, בו, לדוגמא, הגישו ניוקי חם מגלגל גבינת פרמז'ן ענקי, היה דוכן של בשרים ודגים, בו צלו את האוכל על הפלנצ'ה ובמקום, היה דוכן של אוכל מאוריצאני – מאוד דומה לאוכל הודי (שהפך לאחד הדוכנים החביבים עליי), דוכן של מוקפצים, דוכן של סלטים בהרכבה, דוכן עם מנות שף, שמעוצבות כמו במסעדות יוקרה ועוד.
בל נשכח את דוכן הקינוחים, שכלל קינוחים מושקעים, שהתחלפו כל יום, פירות טרופיים טריים, כמו מנגו, פפאיה, אננס וכד׳, מזרקת שוקולד ענקית, בה יכולתם לטבול מרשמלו, או פירות, ודוכן גלידות ענקי. ארוחת הבוקר הוגשה באותו הסגנון וגם כללה ערב רב של דוכנים: ירקות טריים, כמו שאנחנו הישראלים אוהבים, פירות טרופיים, לחמים טריים, עוגיות מתוקות, בריוש ריחני, חביתות בהרכבה אישית ועוד.

מהצהריים ועד הערב ניתן היה לאכול, גם, במסעדת ”עלמה", שנמצאת ממש על חוף הים, מנות מהתפריט. כמו כן, יכולתם להזמין מקום לאותה המסעדה גם לשעות הערב, בהן הוצע תפריט בסגנון צרפתי. אנחנו ניסינו פעם אחת, אבל יותר התחברנו למנות בבופה.כמו כן, בשעות הצהריים ואחר הצהריים היו דוכנים ליד הבריכה, בהם הוגשו נשנושים מושקעים. טוב, נראה לי שהבנתם שלא יצאנו רעבים ובאופן כללי, אף פעם לא הגענו רעבים לארוחות, מרוב שפע האוכל.

אחרון ודי, גם השתייה הוגשה בצורה חופשית, כולל אלכוהול – בכל הברים, שליד הבריכות, או הים ובזמן ארוחות הצהריים והערב.

האוכל בקלאב מד מאורציוס
האוכל בקלאב מד מאורציוס

האוכל בקלאב מד מאורציוס
האוכל בקלאב מד מאורציוס
האוכל בקלאב מד מאורציוס

פעילויות בקלאב מד מאוריציוס

הפעילויות הכלולות היו מאוד מגוונות ובהן נמנו שפע פעילויות ספורט ימי, כמו סאפ, קיאקים, קאטמרן, ושיעורי קאטמרן, סקי מים, וויקבורד (לקלאב יש מעגן סירות ממנו יוצאים), הפלגה לאזור שנירקול והפלגה עם סירה בעלת רצפה שקופה. גם פעילויות יבשתיות, כמו שיעורי חץ וקשת, שיעורי ספורט, כמו יוגה, פילאטיס, משקולות, זומבה ועוד. אנחנו ממש נהנינו מכל הפעילויות והתנסינו כמעט בכולן. פעם ראשונה שניסיתי סקי מים וויקבורד וממש נהנתי (ומסתבר שהייתי די טובה). רועי ממש התחבר להשטת קאטמרן ולקח סירה כמה פעמים לבד.

מאחר ואנחנו לא טיילנו עם ילדים קטנים, איני יודעת אילו פעילויות הוצעו לילדים, אבל ממה שראיתי היו פעילויות מגוונות לפי שכבות גיל ואפילו שירותי שמרטפות.

טיפ של אלופים - כדי להבטיח את מקומכם בפעילויות השונות, אשר מוגבלות במספר המשתתפים (שיעור שייט על קטמרן, שנירקול, שייט בסירה עם רצפת זכוכית ועוד), אני ממליצה להגיע בשעת הפתיחה (בדרך כלל ב-9 בבוקר) ולהירשם לכל פעילויות היום שחשקה בהן נפשכם.

קאטמראן
רועי משיט קאטמראן
סקי מים
סקי מים

סאפ- זה הכל שיווי משקל

פעילויות בקלאב מד מאוריציוס
ירי בחץ וקשת

יוגה בקלאב מד מאוריציוס
יוגה מול חוף הים
החוף של קלאב מד מאוריציוס
רק תבחרו במה בא לכם לשוט
סאפ משפחתי קלאב מד מאוריציוס
סאפ משפחתי

קיאקים בשקיעה קלאב מד מאוריציוס
קיאקים בשקיעה

clubmed mauritius
[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

מופעים והפעלות בקלאב מד

ואיך אפשר בלי מופעים והפעלות, בכל זאת מדובר בקלאב מד. בכל יום התקיים מופע אחר, אשר בו השתתפו כל הG.Oים- לדוגמא, מופע על ההיסטוריה של מאוריציוס, שכלל הסברים וריקודים לפי התקופות השונות והעמים השונים ששלטו באי. בערב בו קוד הלבוש היה לבן, ערכו שולחנות עם מפות לבנות מסביב לבריכה המרכזית, הכל קושט בלבן ובגדול הרגשנו כאילו אנחנו בחתונה (רק בלי הסלסולים במזרחית), לאחר מכן התקיימה מסיבה, אשר הוארה באור אולטרה סגול וכל הלבוש הלבן בלט וזהר. השקיעו.

קוד לבוש בקלאב מד

בכל יום לארוחת הערב ולפעילות הלילית יש קוד לבוש שונה. קוד הלבוש אינו חובה, אבל רוב האורחים נענים לו ובכלל זה כיף להרגיש שייכים ולהשקיע בלבוש. דוגמאות לקודי לבוש שהיו בזמן שהותנו: לבן, פרחוניטרופי, לבן ורוד, צבעוני, אלגנטי ועוד. כדי לדעת מראש את קוד הלבוש הצפוי לשבוע שלכם ולהיערך בהתאם בעת אריזת המזוודות, תוכלו להשתמש באפליקציה של קלאב מד, בה מופיעות החופשות העתידיות שלכם. 

טיפ של אלופים - לקלאב מד יש אפליקציה, תוכלו להתחבר אליה עם מספר ההזמנה שלכם ולראות מה קוד הלבושלאותו היום ומה הפעילויות בכל שעה של היום. שימו לב, יש פעילויות שיחזרו על עצמן כל יום, כמו שיעור קטמרן, אבל יש פעילויות מיוחדות, שמתרחשות רק פעם בשבוע, כמו סאפ שקיעה. אז מאוד כדאי להתעדכן כל יום ולהירשם מראש לפעילויות שמעניינות אתכם. 

מסיבה קלאב מד מאוריציוס
המסיבה הלבנה
Clubmed Mauritius
הבריכה מקושטת לכבוד הערב הלבן
הבריכה המרכזית בקלאב מד מאוריציוס
הבריכה מקושטת לכבוד הערב הלבן

ספורט ימי בקלאב מד מאוריציוס
מופע ספורט ימי בקלאב מד מאוריציוס
נהנים מהתוכן? עקבו אחרי באינסטגרם להמלצות ייחודיות שלא מופיעות בבלוג

אז בכל זאת, מה לא כלול בקלאב מד?

טיולי יום - בקלאב מד תוכלו למצוא, גם, סוג של משרד תיירות, דרכו תוכלו להצטרף לאטרקציות ולטיולי-יום, שאינם כלולים במחיר. אנחנו יצאנו לטיול של חצי יום, הכולל ביקור בגנים הבוטניים ובמוזיאון קני הסוכר וההיסטוריה של האי (יציאה ב8:30 וחזרה ב13:00) וטיול-יום, שכלל שחייה עם דולפינים בים הפתוח, הפלגה דרומה לאי קטן, עליו המתינה לנו ארוחת צהריים ושחייה עם צבים בים הפתוח (יציאה ב8:30 וחזרה ב15:00). פרט לאלה המשרד מציע טיולי יום נוספים. (יש עוד המון חברות ואנשים פרטיים, שמוציאים טיולים בסגנון דומה – ניתן למצוא חלק מהם בלינק הזה).

טיפולי ספא – בקלאב מרכז ספא, המציע  טיפולי ספא בתשלום נוסף.

תמונות - בקלאב מסתובבים מספר צלמים, אשר יצלמו אתכם בפעילויות הספורטיביות, שוחים בבריכה, משתזפים, או חוגגים במסיבה. ליד הלובי יש חדר עם מספר מחשבים, בו תוכלו לראות את התמונות בהן אתם מצולמים ואם חשקה נפשכם לקנותם במחיר מופרז של 40 ש״ח לתמונה (אם תרצו לקנות את כל התמונות, תקבלו הנחה- לדוגמא לנו הוא הציע 80 תמונות ב 320 ש״ח).

אינטרנט מהיר במיוחד – מי שממש צריך אינטרנט מהיר במיוחד יוכל לרכוש זאת (אנחנו לא הרגשנו צורך, ה WIFI בכל המתחם היה נהדר).

שקיעה בקלאב מד מאוריציוס

שקיעה

שקיעה בקלאב מד מאוריציוס

 זו הייתה הפעם הראשונה שלי במועדון ברשת קלאב מד ונהנתי מכל רגע!
יצא לכם לנפוש בקלאב מד? איזה מועדון? מה חשבתם על סגנון החופשה?

9 תגובות

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share45
Pin21
WhatsApp
Telegram