Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

קלאב מד סיישל – מלון הכל כלול על אי פרטי


טסנו לחופשת “הכל כלול” של שבוע בקלאב מד סיישל – ריזורט 5 כוכבים מפנק על אי פרטי בסיישל. בריחה קצרה לגן עדן? קראו את הפוסט.
היינו שם ב:
ספטמבר 2022
למשך:
7 ימים
עונה מומלצת:
כל השנה

כשאתם חושבים על חופשה בסיישל, מה אתם מדמיינים? אי באמצע האוקיאנוס, עם מי טורקיז צלולים, עצי קוקוס, חופים חוליים עם אבני גרניט ענקיות, יש לכם קוקטייל טרופי ביד והשמש מלטפת את גופכם. טוב חברים, אני שמחה לבשר שזה בהחלט לא רחוק מהמציאות בסיישל. הדבר הראשון שחשבתי עליו שנחתי בסיישל הוא איך התושבים פה זכו בהגרלה של חייהם, לקרוא למקום המדהים הזה הבית שלהם.

הרפובליקה של סיישל היא ארכיפלג של 115 איים (אשר רק 30 מהם מיושבים) באוקיאנוס ההודי, 1,600 ק"מ מזרחית ליבשת אפריקה. בסיישל שלושה איים מרכזיים: מאהה (האי הגדול ביותר), פרלין ולה-דייג. על האיים אפשר למצוא אופציות לינה במחירים משתנים, אבל קחו בחשבון שלשהות במלון מפנק זה לא עניין זול בסיישל. אנחנו טסנו לחופשה משפחתית של שבוע בקלאב מד סיישל הנמצא על אי פרטי. בפוסט הזה אספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על חופשה מהסוג הזה. תוכלו גם לראות את הייליט מהחופשה שלנו בעמוד האינסטגרם של הבלוג. אם אתם מחפשים עוד המלצות למלונות אחרים בסיישל- כנסו לפוסט הנוסף אצלי בבלוג על איי סיישל.

Clubmed Seychelles
האי של שקלאב מד ממעוף הרחפן שלנו

טיסה לסיישל

לסיישל יש שדה תעופה בינלאומי בעיר ויקטוריה על האי מאהה. מישראל יוצאת טיסה ישירה לסיישל עם חברת התעופה אייר סיישל (חברת תעופה סבבה, אבל אל תבנו על אוכל טעים בטיסה). הטיסה אורכת 6:20 שעות והופכת את סיישל ליעד הטרופי הכי נגיש לישראל. אגב, אייר סיישל טסה רק ל-5 יעדים בכל העולם, אחד מהם הוא ישראל!

הטיסה הישירה מקלה מאוד על ההגעה ליעד, אך מאידך הופכת אותו ליותר נגיש ופופולארי. אנחנו הגענו לחופשה ב1.9 ובקלאב עצמו היו רק 3-4 משפחות ישראליות, אבל בשבוע שקדם לנו, נאמר לנו שכמעט 50% מתפוסת הקלאב הייתה ישראלים (השבוע האחרון של אוגוסט). קחו את זה בחשבון שאתם מזמינים טיסה בחגים או בסוף אוגוסט. כדי להוזיל את עלויות הטיסה, ניתן להגיע לסיישל גם בטיסות קונקשיין.

שדה התעופה של סיישל קטן, עברנו במהירות את ביקורת הדרכונים ולאחר שאספנו את המזוודות ויצאנו לאולם מקבלי הפנים, חיכה לנו נציג של קלאב מד. הנציג מיספר את המזוודות שלנו לפי מספר החדר שכל משפחה קיבלה ולקח אותנו ברכב לנמל הקרוב (נסיעה של כ-10 דקות). בנמל יש לאונג' של קלאב מד בו קיבלו את פנינו עם משקאות קלים וקפה, צילמו את הדרכונים שלנו ומשם עלינו על סירה מהירה אל האי של קלאב מד.

ניתן להזמין חופשה בקלאב מד עם או בלי העברות (טיסות והסעה\ הפלגה לריזורט). הזמנת החופשה בלי ההעברות מוזילה את העלות הכללית, אבל כמובן שיותר נוח שיש מישהו שדואג לך להכל.

סיישל
צב ענק

קלאב מד

קלאב מד היא רשת מלונות בעלת כ-80 ריזורטים ברחבי העולם. הרשת נוסדה בשנת 1950 בצרפת והשם המלא שלה הוא Club Méditerranée (מסתבר שכיום היא בכלל בבעלות סינית, כמו הרבה דברים בעולם שלנו).

את הקונספט של קלאב מד הכרנו לראשונה לפני כמה שנים, שיצאנו לחופשה משפחתית בקלאב מד מאורציוס. כל כך נהננו והתאהבנו בקונספט שהחלטנו לחזור גם השנה לקלאב מד, הפעם ללוקיישן אחר.

אז מה בכלל הקונספט? ה-כ-ל כלול, אבל באמת הכל: העברה משדה התעופה ואליו, החדר כמובן, אוכל איכותי על בסיס פנסיון מלא ומשקאות (אלכוהוליים) כל היום, פעילויות ספורט, פעילויות ימיות, חדר כושר, טיולים, מופעים, מסיבות ועוד. יש משהו כייף בהכל כלול- אפשר לאכול, לשתות ולעשות הכל ואף פעם לא יהיו הפתעות בחשבון כשעושים צ'ק אווט.

Clubmed Seychelles
קלאב מד סיישל

קלאב מד סיישל

קלאב מד סיישל הוא ריזורט חדש, אשר נפתח רק באביב 2021. הקלאב ממוקם על אי פרטי בשם Sainte Anne, בגודל של 2.27 קמ"ר, מרחק הפלגה של 10 דקות מהאי מאהה. קלאב מד החליטו לקנות את האי והריזורט הקודם אשר שכן עליו, שיפצו את המבנים הקיימים והקימו עוד חדרים חדשים. כיום קיימים 291 חדרים במספר דרגות- מהחדר "הפשוט" ביותר (הוא בכלל לא פשוט) ועד לסוויטות דלוקס עם בריכות פרטיות ואפילו סוויטה נשיאותית מבודדת ומפנקת ביותר.

הסוויטה הנשיאותית קלאב מד
הסוויטה הנשיאותית קלאב מד
Clubmed Seychelles
קלאב מד סיישל

החדרים נמצאים בין שבילים המתפתלים ביערות ושטחי ג'ונגל, בין עצי פרי טרופיים ובין עצי דקל עמוסים באגוזי קוקוס. קלאב מד סיישל הוא ריזורט יחסית גדול וצריך לקחת את זה בחשבון. אפשר ללכת ברגל בין המבנים השונים, אבל יש גם אופציה לנסוע עם באגי (אפשר להתקשר לקבלה להזמין אחד או פשוט לתפוס אחד על הדרך). בין החדר שלנו לבריכה הכי רחוקה היה מרחק הליכה של 10 דקות. אגב, בקלאב מד אין כרטיסים לחדרים, אלא צמידי יד שפותחים את החדרים, כך שאתם לא צריכים לזכור איפה המפתח של החדר ויכולים לצאת להסתובב בלי לקחת איתכם תיק. לדעתי זה שירות שכל בתי מלון צריך לאמץ.

העיצוב של החדרים משתלב עם הטבע המקיף אותם- מרפסות עץ וקורות, חלונות גדולים הממסגרים נופים מרהיבים ונגיעה של אלמנטים טרופים בפריטי החדר. אנחנו שהינו בחדר "סופריור" שהיה מאוד מרווח וכלל בין היתר מיטה ענקית, מרפסת, חדר אמבטיה גדול עם אמבטיה מפנקת ומיני בר עם נישנושים ומשקאות (הכל כלול). משהו שפחות אהבתי בחדר הוא שחדר האמבטיה היה מופרד מחדר השינה ע"י קירות זכוכית, הם אומנם לא היו שקופים, אבל האור כן עבר דרכם. זה היה בעייתי בעיקר אם מישהו רצה לישון בחדר או שרצינו להשכיב את תמר התינוקת לישון ומישהו רצה להיות בחדר האמבטיה עם אור, זה האיר את כל החדר. דלת השירותים הייתה כמעט שקופה לגמרי, ממש לא מתאים.

קלאב מד סיישל חדר
קלאב מד סיישל חדר

השירות בקלאב מד

השירות בקלאב מד הוא בין הטובים והאישיים שראיתי. עם ההגעה שלנו לנמל של האי, חיכו לנו, עם חיוך גדול G.Oים. למי שלא מכיר את המונחים של קלאב מד: G.O. הוא חבר בצוות הבידור של קלאב מד, קיצור של 'Gentil Organisateur' - משהו כמו 'חבר צוות אדיב' בצרפתית. האורחים השוהים באתר נופש של קלאב מד נקראים G.M., 'Gentil Member' או 'לקוח אדיב' בצרפתית.

בגלל הפופולאריות ההולכת וגדלה של סיישל בקרב הישראלים, מועסקות בקלאב מדG.O.  ישראליות דוברות עברית! הן עובדות בעיקר במועדון של הילדים (בהחלט יתרון אם הילד שלכם אינו דובר אנגלית או צרפתית).

מהנמל הלכנו אל הלובי, בו קיבלנו משקה קבלת פנים, מגבת ידיים חמה להתרעננות והסבירו לנו כל מה שאנחנו צריכים לדעת על הקלאב. המנהל הכללי של הקלאב הגיע גם והציג את עצמו. שמחנו לשמוע, שלמרות שהגענו בשעות הבוקר, החדרים שלנו כבר היו מוכנים ויכלנו להיכנס אליהם.

לחדר מגיעים מנקים פעמיים ביום- פעם אחת לפני הצהרים, כדי לנקות אותו ולהשלים אוכל ושתייה ועוד פעם בערב כדי לבדוק אם חסר לכם משהו- מים, מגבות נקיות ולסדר לכם את המיטה לפני השינה (כולל לשים לכם עליה שוקולדים).

חופשה בסיישל
יולו בלוג אינסטגרם

אז מה אוכלים פה? המסעדות בקלאב

בקלאב מד סיישל יש שתי מסעדות: המסעדה הראשית שהיא בסגנון בופה ובה מוגשות ארוחות בוקר, צהרים וערב. בארוחות בוקר מוגשים מאפים ולחמים טריים, יוגורטים, דגני בוקר, פירות, סלמון מעושן, נקניקים וגבינות, ירקות טריים וסלטים, ריבות, חביתה לפי הזמנה, פנקייקים, פרנץ' טוסט, דייסה, מיצי פירות סחוטים במקום ועוד.

בארוחות הצהרים המנות השתנו כל יום, אבל פחות או יותר הוגשו בהן כל יום דג נא (כמו טרטר, סביצ'ה או קערת פוקי), בשרים, פילה דג טרי, תבשילים מקומיים (מעולים), לחמים, מבחר נאה של נקניקים וגבינות, בר סלטים, פירות טריים וקינוחים בשפע. כמו כן הייתה פינה איטלקית ואהובה עלי במיוחד עם פיצות טריות מהטאבון ומנת פסטה משתנה, לידה גלגל פרמזן ענקי. החדר אוכל בנוי עמדות – עמדות, ברובן גם תראו את הטבחים מכינים ומרכיבים לכם במקום את המנות.

המבחר בארוחות הערב היה די דומה למזנון ארוחת הצהריים, אבל בכל ערב היו כמה מנות מיוחדות, כמו לובסטר בגריל, סרטנים ענקיים, צדפות, טלה, אוסובוקו, צלעות, סטייקים, פריים ריב, כבד אווז צרוב, סטייק טרטר, צלי עגל, רוסטביף ועוד. לפני כל ארוחת ערב, הייתה "קבלת פנים" ברחבה החיצונית לצד הבריכה הראשית בה הוגשו מתאבנים טעימים וקוקטיילים. אתם יודעים, לפתוח ככה את התאבון.

סלט איטלקי
ניוקי

גם כאן, השירות של הצוות היה מעולה. תמיד דאגו לשתייה, פינו כלים משומשים מהשולחן במהירות, אפילו עזרו לנו להרים את הצלחת מהאזור של הבופה אל השולחן שלנו. רשת קלאב מד ידועה בהגשת אוכל מעולה ואכלנו כמה ארוחות טעימות כאן בקלאב מד סיישל. אבל זה לא היה מושלם. האוכל שאכלנו בבופה של קלאב מד מאוריציוס היה ברמה יותר גבוהה.

במבנה הראשי תמצאו גם בר ענקי שנקרא Monkey Tales Bar. תוכלו להזמין כמעט כל משקה שתרצו, למעט יינות ומשקאות חריפים מובחרים. צוות הבר גם מסתובב באזור הבריכה הראשית ומביא את הזמנות המשקאות ישירות למיטת השיזוף שלכם.

המסעדה השנייה נקראת The Reef, היא נמצאת ליד בריכת המבוגרים בלבד, ונחשבת מסעדת גורמה בה מזמינים מתפריט דיי מצומצם והאוכל מוגש אל השולחן. מוגשות בה ארוחות בוקר (עד שעה מאוחרת, לכל מי שלא הצליח לקום), צהרים וערב. חובה להזמין מקום מראש לארוחת ערב ורצוי כמה ימים מראש. האוכל המוגש בארוחת ערב היה מעולה!! סטייקים ברמה גבוהה, מנות שף מצולחתות ומושקעות. אבל דווקא מהקינוחים פה פחות התלהבנו.

סטייק
פירות טרופיים

מה עושים בקלאב מד סיישל?

אפליקציה

לפני הטיסה שלכם, אני ממליצה להוריד את האפליקציה הייעודית של קלאב מד, שנקראת My Club Med. תצטרכו להכניס את מספר ההזמנה ושם המשפחה שלכם ואז תקבלו גישה לחופשה שלכם- איזה פעילויות יש כל יום, מה קוד הלבוש לאותו הערב, איזה מתקנים יש בריזורט ומידע נוסף על אתר הנופש עצמו.

רגע, מה זה אומר קוד לבוש? כל ערב קלאב מד מחליטה על קוד לבוש לאותו הערב- צבע או סגנון. לדוגמא- הכל לבן או הכל שחור, אלגנטי, בוהו שיק, פרחוני וכד'. אתם יכולים להתחבר לאפליקציה עוד בארץ, ולארוז בגדים מתאימים. אל תדאגו, אין שום חובה להתלבש לפי קוד הלבוש המסויים ואם בחרתם לא להתלבש כך, אתם גם לא תהיו היחידים שלא יתלבשו בהתאם. אבל קחו בחשבון שבדרך כלל האורחים בקלאב אוהבים להתלבש יפה לארוחות ערב ולדעתי זה מאוד נחמד להתאים את עצמכם לקוד הלבוש גם כן.

טיפ של אלופים - לא הכל ורוד בגן עדן, היתושים, או יותר נכון החרקים פה, נוראיים, אני לא חושבת שנשאר מקום פנוי על הגוף שלי שלא נעקץ על ידי חרק כלשהו. לא עזרו כל האלתושים למינהם שמרחתי. אז אני מניחה שהטיפ שלי אליכם הוא להביא חומר מרגיע לעקיצות ולהתמרח בכל מקרה באלתוש מקומי, אולי אותכם לא יעקצו.

קלאב מד אפליקציה
צילום מסך מהאפליקציה- הפעילויות באחד הבקרים
חופשת הכל כלול בסיישל
אזור למבוגרים בלבד

כנסו לפה לחיפוש מלונות נוספים בסיישל

הבריכות

בקלאב מד סיישל יש שלוש בריכות:

הבריכה המרכזית, שנמצאת ממש ליד חדר האוכל, הבר והלובי. מדובר בבריכת אינפיניטי המשקיפה אל חוף ים יפיפה. סביב הבריכה יש הרבה מיטות שיזוף ושמשיות הפונות אל הבריכה והחוף.

בריכת הזן, למבוגרים בלבד. נמצאת ליד מסעדת The Reef. גם זו בריכת אינפיניטי הצופה אל הים. אם אתם מחפשים מקום שקט, להירגע, לקרוא ספר, לשתות קוקטייל ולנשנש ליד הבריכה, זה המקום בשבילכם. היא נמצאת ליד חוף הים, שלדעתי הכי יפה על האי. כשרועי ותמר עשו שנ"צ בחדר, אני ניצלתי את הזמן והלכתי לבריכת הזן.

בריכה משפחתית- בריכה רדודה עם מתקני משחק המיועדת לכל המשפחה. הבריכה מונגשת עם שיפוע וללא מדרגות לכניסה, תמצאו בה גם מצופים, נודלים, כפות ודליים חופשי. בכל הבריכות תמיד הייתה ערימת מגבות נקיות וחמות.

טיפ של אלופים - מאחר והמרחקים בין המתקנים השונים בריזורט יחסית גדולים, כדאי לכם לבקש מראש בהזמנה להיות ליד מה שחשוב לכם יותר בקלאב- הבריכה המשפחתית, בריכת הזן או החוף הספורטיבי.

שקיעה בבריכה
שקיעה בבריכת הזן
סהר קרט
קוקטיילים בבריכת הזן
קלאב מד סיישל
בריכת הזן ממעוף הרחפן

חופשה בסיישל
הבריכה המרכזית
חופשה ביעד טרופי
הבריכה המשפחתית

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

פעילויות

הביץ' בר ומועדון הספורט הימי

המקום שבילינו בו הכי הרבה במהלך החופשה שלנו. חוף יפה עם מיטות שיזוף תחת עצי הקוקוס, בו כל הפעילויות הספורטביות של הקלאב נמצאות- תוכלו לקחת קייאקים, סאפים או קטמרן. אל חשש- גם אם אתם לא יודעים להשיט קטמרן, ילמדו אותכם (יש שיעורים יומיים שצריך להירשם אליהם מראש, ללא תשלום נוסף). תוכלו גם לצאת לשנרקול מסביב לאי - יש סיורים שיוצאים פעמיים ביום. בחוף יש גם ביץ' בר בו תוכלו להנות מקוקטיילים טרופים או שתייה קלה (מזל שפה לפחות אין אוכל).

קטאמרן
מפליגים בקטמרן
קייאקים בסיישל
קייאקים בים מדהים

קאייק שקוף
קאייק שקוף
קוקטייל ליד החוף
קוקטיילים בחינם כל היום

פעילויות ספורטיביות וטיולים

בקלאב תמצאו מגרשי טניס, כדורגל, כדורסל ומתחם חץ וקשת. יש גם תחרויות ספורטיביות בענפי הספורט האלה שכל אחד יכול להשתתף בהן. כמו כן נערכים על בסיס יומי שיעורי יוגה, פילאטיס ומתיחות. מידי פעם יש גם יוגה על סאפ במים- ניסיתי וזה בהחלט מאתגר, תצפו להירטב עד סוף השיעור.

כל בוקר בשעה 9:00, יוצא טיול שונה ברחבי האי- אני יצאתי לטיול של 3 שעות, בו הלכנו עד לקצה השני של האי דרך יער והגענו לשני חופים מהממים. בדרך המדריך הכריזמטי סיפר לנו על העצים המקומיים, על סיישל ואפילו טעמנו סוגים שונים של קוקוסים. יש טיול לתצפית יפה ויש אפילו טיול אתגרי שכולל טיפוס עם חבלים לנקודת התצפית הכי גבוהה באי. בקיצור, שבוע לא מספיק לעשות הכל.

טיול בג'ונגל
טיול בג'ונגלים של האי הפרטי
חופשה בסיישל
נקודת תצפית כחלק מהטיול על האי

מופעים ומסיבות

לצוות קלאב מד יש לוח בידור מלא עם מופעי לילה, מופעי תיאטרון ומסיבות. יש עובד שאחראי על הכורוגרפיה והעובדים שפגשתם במהלך היום בקלאב (עם הילדים, בבריכה, במסעדה) הופכים לרקדנים ופעלולנים. תוכלו לראות מופעי קרקס, מופעי אש, מופע אקרובטיקה על סאפ בבריכה ועוד...

מופע קרקס
מופע קרקס
מופע אש
מופע אש

מיני קלאב

קלאב מד הוא החופשה המושלמת למשפחות עם ילדים. בקלאב מד סיישל יש מועדון לילדים שנקרא "מיני קלאב", והוא סוג של קייטנה כייפית לילדים. ילדים מגיל 4 יכולים ללכת (לבד) למיני קלאב מהשעה 9:00 עד השעה 17:00 ואז שוב מ19:00 עד 21:00 (המדריכים גם אוכלים איתם ארוחת ערב). יש פעילויות מותאמות לכל גיל, עד גיל 18.

כמו כן, יש "פטיט קלאב" – שירות בתשלום נוסף עבור ילדים מגיל שנתיים ועד גיל 4. יש קבוצות לפי גילאים, במהלך היום, הפעוטות ישנים שנת צהרים במקום מסודר, ואם רוצים יש גם שנת בוקר. יש המון פעילויות וסדר יום מסודר מאוד. החדרים של ה"פטיט קלאב" מדהימים (הלוואי וכל מעון פרטי בארץ היה נראה ככה)- יש שם צעצועים איכותיים וחדשים, ספרים, הכל נקי מאוד ומסודר. אפשר להיכנס עם הילדים בחינם לחדרי המועדון, גם אם לא רשומים. יש גם אופציה לשירותי בייביסיטר לפעוטות הקטנים מגיל שנתיים, בתשלום נוסף.

אגב עד גיל 4 הילדים לא משלמים על החופשה (ואח"כ הם ב-50%).

mini club
הפטיט קלאב
יולו בלוג
חופשה לכל המשפחה

אז מה לא כלול במחיר?

“Premium wifi” – ויי פי מהיר יותר. הויי פיי במלון לא היה מספיק מהיר לטעמי, אבל אם אתם לא צריכים אותו לצורכי עבודה או העלאת סטוריז באינסטגרם, אפשר להסתדר עם הויי פי הרגיל.

טיולי יום מחוץ למלון – לדוגמא, שייט בסירת קטמרן לאיי פרלין ולה דייג המדהימים או סירה שתביא אתכם לאי מאהה כדי לבקר בעיר הבירה שלו ויקטוריה (כרטיס הלוך ושוב עולה 40 אירו לאדם).

יש אפילו מועדון צלילה ששייך לקלאב (זה אתר צלילות מוכר לפי PADI) ואפשר בשבוע הזה גם לעשות כוכב צלילה. אצלנו הצוללנים שבחבורה לקחו חבילה של שתי צלילות באזור של האי בעלות של 140 יורו לאדם. הם היו מאוד מרוצים מהשירות ואפילו ראו דולפינים, צבי ים וכריש קטן.

טיפולי ספא – כל טיפולי הספא והשהייה בספא אינם כלולים במחיר.

תמונות – בקלאב מסתובבים צלמים מקצועיים שיצלמו אותכם נהנים ולאחר מכן ימכרו לכם כל תמונה במחיר מופקע של 13 דולר.

שירותי בייביסיטר לילדים הקטנים מגיל 4.

חופשה בסיישל
סיישל- גן עדן אמיתי

קלאב מד סיישל, ובכלל חופשה בקלאב מד מציעה מצד אחד חופשת בטן גב, ומצד שני יש לא מעט פעילויות ספורטביות לכל הרמות. כל אחד מוצא את האיזון שמתאים לו. זו ללא ספק הייתה חופשה מושלמת במיקום מטורף. זה אולי ישמע קלשיאתי, אבל גן עדן הוא בהחלט תיאור מדוייק למקום המדהים הזה. חזרתי לארץ וכבר התחלתי לחשוב איך אני טסה לחופשה נוספת בסיישל.

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!

8 תגובות

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share7
Pin
WhatsApp
Telegram