Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

מלון הכל כלול בקנקון


קנקון הינה עיר נופש במקסיקו הידועה בזכות החופים היפים והלבנים שלה, מי הטורקיז הצלולים כבדולח, בתי המלון היוקרתיים וחיי הלילה התוססים. אם אתם מחפשים יעד לחופשת ירח דבש מושלמת, להתפנק בסוף הטיול הגדול, או חופשה מפנקת לכל המשפחה – קנקון יכולה להיות אופציה טובה.
היינו שם ב:
אוקטובר 2017
למשך:
2 ימים
עונה מומלצת:
כל השנה

* פוסט זה הוא חלק מסדרת הפוסטים על ירח הדבש שלנו בגוואטמלה ובמקסיקו

יעד מושלם לירח דבש

בימים האחרונים שלנו במקסיקו (ובירח דבש) החלטנו להתפנק בגדול ולקחת מלון הכל כלול בקנקון (Cancun). מה זה אומר בעצם מלון הכל כלול? שה-כ-ל כלול במחיר שאתם משלמים: כל הארוחות, כל השתייה (כן, גם אלכוהול), ספא, מופעי בידור, סדנאות, חדר כושר, בריכות מושקעות ועוד.
קנקון הינה עיירת נופש מפורסמת ומתויירת מאוד במקסיקו, השוכנת במדינת קינטנה רו (Quinatana Roo) שבחצי האי יוקטן. אם אתם מחפשים מקום לא מתוייר, זה לא המקום בשבילכם. בשנות ה-60 החליטה ממשלת מקסיקו להפוך את קנקון לאתר נופש וזה הצליח להם ביג טיים: כל שנה חופי קנקון היפים מלאים במיליוני תיירים, בעיקר אמריקאים.
אחד היתרונות הבולטים של קנקון הוא ההיצע הגדול של מלונות מפנקים. כך מי שמחפש חופשת בטן-גב קלאסית - זה ה-מקום.
כדי למצוא את המלון הכי מפנק בקנקון נעזרנו ב-Booking, ב-Agoda וב-Trip Advisor וחיפשנו מלון שזכה בשבחים ובביקורות הטובות ביותר של הגולשים. אחד המלונות שדורג גבוה היה Secrets The Vine Cancun ובו בחרנו.
מאחר ומדובר במלונות יוקרתיים ומפוארים, קחו בחשבון, שהמחירים של המלונות אינם זולים ועומדים על מחיר ממוצע של 1,500 שח ללילה. אבל לאורך כל השהייה לא תצטרכו לפתוח את הארנק אפילו פעם אחת.

אם חשקה נפשכם בחופשה קצת יותר שקטה - אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט שלנו על האי איסלה מוחרס, שנמצא ממש מול קנקון.

קנקון
מלון Secrets The Vine Cancun

מלון Secrets The Vine Cancun

סיקרט דה ויין הינו מלון 5 כוכבים למבוגרים בלבד. הוא ממוקם ברצועת המלונות המפורסמת על שפת הים הקריבי בקנקון. למלון 497 חדרים, לכולם מרפסת פרטית, המשקיפה לים וללגונת ניצ'ופטה. כאשר הגענו למלון נכנסנו ללובי בעל תקרות גבוהות, המעוצב בסגנון יפיפה ואת פנינו קיבלו בכוס שמפניה תוססת וקרה, שהצליחה לרענן אותנו לאחר הנסיעה מהיעד הקודם שלנו.
במלון יש 3 בריכות שחיה, ג'קוזי חיצוני, ספא, חוף ים פרטי וחדר כושר, המשקיף אל הים הקריבי (אין כמו להתחיל את הבוקר באימון על ההליכון מול חלון עצום הפונה לים הטורקיז הזה).

לפרטים נוספים על המלון

קנקון
SECRETS THE VINE CANCUN
קנקון
החוף של המלון- כן זה הצבע האמיתי של המים

החדרים

אנחנו לקחנו חדר דלוקס עם נוף לים. למרות שזהו החדר ה"פשוט" ביותר שלהם הוא היה מרווח ויפה מאוד. החדר מעוצב בסגנון מודרני, עם רצפה איטלקית, רהיטי עץ ונגיעות כחולות, אשר משרות אווירת אוקיאנוס. מיטת הקינג סיז הייתה גדולה ונוחה, המקלחת מודרנית ומרווחת עם שני ברזים (ברז "גשם" וברז רגיל), שני כיורים, מוצרי טיפוח, חלוקים מפנקים ועוד.
לחדר מרפסת הפונה אל הבריכה והים, אבל אין בה יותר מידי פרטיות מהחדרים השכנים, מאחר וההפרדה שבניהם היא חלקית (כנראה כדי ליצור הרגשה שהמרפסת יותר גדולה).
כמובן שבחדר יש גם מיני בר עם משקאות וחטיפים, שכלולים במחיר ומתמלאים מחדש על בסיס יומי.

חדר "מועדף" (Preferred Club)- אם אתם ממש רוצים להתפנק, ישנה אפשרות לשדרג לחדר מועדף, אשר מקנה לכם חדר בקומות הגבוהות יותר (נוף יותר פתוח), כניסה לבריכת אינפיניטי מבודדת בקומה ה-21, שירות פרטי ושידרוגים נוספים במיני בר, במוצרי האמבטיה, תפריט כריות, עיתון יומי ועוד.

secrets the vine cancun
קנקון
cancun קנקון
הנוף ממרפסת החדר

המבחר הקולינארי במלון

האוכל במלון היה פשוט מעולה בכל המסעדות שניסינו! המבחר היה כל כך גדול, שלפני כל ארוחה היה קשה להחליט לאן ללכת: לארוחת בוקר תוכלו לבחור בין 2 מקומות, המציעים בופה השופע בכל מה שרק תרצו לארוחת בוקר. בצהריים תוכלו לבחור בין 4 מקומות - גריל, מסעדת מאכלי ים, בופה ועוד. ובערב תעמודנה לרשותכם לא פחות מ-6 מסעדות: איטלקית, מסעדת סטייקים, אסייאתית, ים תיכונית, מקסיקנית ופרואנית.
במלון יש גם 8 ברים שונים (פתוחים בשעות שונות של היום) בהם תוכלו להנות מקוקטייל מגניב, משקאות מרעננים, קפה איכותי ומאפים מתוקים. אחד הברים המגניבים שאהבנו במלון היה בר הספורט - בו אפשר להנות מכוס בירה בזמן שצופים במשחקי ספורט, שמוקרנים על מסכי טלווזיה גדולים. בבר יש גם שולחן סנוקר, שבו העברנו זמן כאשר מזג האוויר היה אפרורי בחוץ.

secrets the vine cancun
מנת שף בבית מלון בקנקון

פעם בכמה ימים המלון מארגן ערב בנושא מסויים. כאשר אנחנו שהינו במלון היה ערב מקסיקני: עובדי המלון קישטו את אחד מחדרי האוכל בסגנון מקסיקני (אבל לא סתם קישטו, הייתה שם תפאורה ברמה גבוהה), היה בופה של אוכל מקסיקני מדהים, הופעות של ריקודים מקסיקנים בסגנונות שונים ולהקת מריאצ'י מוכשרת במיוחד. כבר אמרנו שאין צורך לצאת מהמלון הזה?

secrets the vine cancun
ערב מקסיקני במלון
נגן מקסיקני
ערב מקסיקני במלון
רקדנית מקסיקנית
ערב מקסיקני במלון

פעילויות נוספות במלון

בכל ערב, קיבלנו לחדר את דף הפעילויות שתתקיימנה למחרת במלון ואלו כללו- חוגי ספורט (פילאטיס, כדורעף בבריכה, פינג-פונג, יוגה ועוד), סדנת טעימות אלכוהול (אנחנו השתתפנו בסדנת יין וסדנת טקילה), פעילות ערב משתנה (מופע סטנדאפ, מופעי ריקודים, דיג'י, מופעי פסנתר ועוד), שיעורים שונים (ספרדית, ריקוד...). ועוד הרבה אטרקציות שבטח כבר שכחנו. מה שבטוח - לא יהיה לכם משעמם.

לסיכום, אנחנו מאוד אהבנו את המלון, את האוכל בו, את הפעילויות שהוא מציע ואת המיקום המושלם שלו.

להזמנת חדר במלון

בתי מלון מומלצים בקנקון

כאשר חיפשנו מלון בקנקון, נתקלנו במלונות הבאים שנראו מעולים גם כן:

היאט זיווה קנקון (Hyatt Ziva Cancun)

מלון הכל כלול, השוכן גם הוא על חופי הים הקריבי. זהו המלון המועדף על הנופשים הישראלים בקנקון ושמענו עליו המלצות רבות. מומלץ גם לחופשה עם ילדים.

 להיאט זיווה קנקון

למלון יש גם חלק המיועד למבוגרים בלבד וכולל פינוקים רבים, כמו חדר עם מרפסת וג'קוזי פרטי הפונה לים,  משרת אישי ושירותי קונסיירז', מוצרי טיפוח מיוחדים ומשודרגים, חדרי רחצה עם נוף לים,  גישה לבריכת אינפיניטי פרטית, גישה למסעדה צרפתית למבוגרים בלבד, שירות הסעה פרטי מ/אל נמל התעופה (בשהייה של 4 לילות ומעלה) ועוד.

להיאט זיווה טורקיז (מבוגרים בלבד) קנקון

חופשה במקסיקו

לה בלנק קנקון (Le Blanc Spa Resort)

מלון 5 כוכבים, הכל כלול, למבוגרים בלבד, השוכן גם הוא על חופי הים הקריבי. מלון זה מדורג בין 100 המלונות ואתרי הנופש הטובים בעולם. יש בו מבחר גדול של מסעדות וברים יפים, חופים פרטיים, בריכות גדולות, ספא מדהים, חדר כושר ופעילויות אחרות. המלון מבטיח אווירה מרגיעה ואירוח מלכותי.

לקישור ללה בלנק קנקון

מה יש לעשות בקנקון?

לומר את האמת, אין לנו מושג. המלון היה כל כך מדהים, שבניגוד לשאר החופשה שלנו במקסיקו, הפעם לא יצאנו מהמלון בכלל. ובדיעבד, היינו מוסיפים לילה נוסף.

כן יש הרבה מה לעשות במקסיקו, ואתם מוזמנים לקרוא על כך בשאר הפוסטים שפירסמנו בנושא:

להמלצות נוספות על מקומות במקסיקו

יולו בלוג

אהבתם את הפוסט? עזרנו לכם למצוא מלון לקנקון?
נשמח אם תשתפו אותו בפייסבוק, תשלחו לחברים ותגיבו לנו פה למטה

16 תגובות

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin
WhatsApp
Telegram