Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

מקומות לינה באזור ערד


כדי להקל עליכם את תכנון הטיול באיזור ערד, אספתי עבורכם מקונות לינה בסגנונות שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא את המקום שהוא הכי מתחבר אליו. מלונות, צימרים, יחידות אירוח, אירוח מדברי, לינת שטח ואפילו אוהל בדואי עם שכשוכית.
הגעה:
ערד, ישראל

כפר הנוקדים

את הלילה הראשון שלי באזור ערד ביליתי בכפר הנוקדים. כל כך התלהבתי מהמקום, שבביקור השני שלי הזמנתי בו עוד לילה. בכפר תוכלו למצוא אפשרויות לינה שונות ובמחירים משתנים – מקמפינג, בו אתם מביאים את האוהל ומשתמשים במתקני המקום, ועד חדרי סופריור נוחים וממוזגים. אני התאהבתי בכפר הנוקדים ואני חושבת שהשהייה בו תגרום לכם לחוות את המדבר בצורה מדהימה. למעבר לפוסט המורחב בבלוג על כפר הנוקדים.

כפר הנוקדים
כפר הנוקדים
כפר הנוקדים
כפר הנוקדים

זמן מדבר – אתר אקולוגי רוחני לשלום

זמן מדבר היינו אתר נופש אקולוגי רוחני, בסמוך לעיר ערד. מהאתר נשקף נוף עוצר נשימה של מרחבי מדבר יהודה, הרי מואב וים המלח. הגענו למקום והובלנו אל "בית התה", מבנה אירוח, הדומה במראהו לאוהל ענק, בו קיבלו את פנינו בקפה ובתה, זה הזמן להתיישב על אחת מהספות הכיפיות שבמקום ולהירגע. בבית התה חלונות רחבים, המשקיפים אל הנוף המהפנט ואנחנו לא יכולנו להפסיק לצלם. משם המשכנו לסדנת תנועה ב"כוכב", היכל ייחודי בעל תקרה גבוהה ו-18 חלונות גדולים, הפונים אל הנוף המדברי. משם חזרנו אל מבנה האירוח, בו הוגשה לנו ארוחת ערב טבעונית טעימה במיוחד, אשר הכין ספי הנגבי, ממקימי המקום. ניוקי עם ברוקולי, סלט כרוב וסומסום, סלט בטטות עם שקדים, אורז וכרובית, דאל עדשים, ירקות בתנור ועוד.

זמן מדבר מתאים לאירוח קבוצות וסדנאות. בזמנים בהם אין סדנאות במקום, תוכלו ללון במאהל משותף, או בחדרים פרטיים. אם אתם לנים במקום תוכלו להזמין ארוחות טבעוניות מעולות.

מלונות בערד
זמן מדבר
זמן מדבר
סדנת תנועה בזמן מדבר
זמן מדבר
ארוחת ערב טבעונית בזמן מדבר

בשעה הזו התחילה השקיעה ויפעת ואני רצנו אל עבר נקודה שסימנו לעצמנו בדרך לזמן מדבר- אמבטיה הממוקמת באמצע המדבר. התוצאות לפניכם. אגב, לאחר מכן גיליתי שהאמבטיה משמשת כשוקת שתייה עבור גמלים. מה לא אעשה בשביל תמונה טובה? 

לוקיישנים לצילומים בערד

צימר בערד - רום הטיילת

רום הטיילת הוא צימר נעים ונקי (הסדינים נשלחים לניקוי יבש אחרי כל אירוח). בצימר עצמו מטבח מאובזר עם כלים, טלווזיה וכבלים. גולת הכותרת היא חצר כייפית, עם מקומות ישיבה, בריכה קטנה וגקוז'י (לא בקורונה). לא מדובר בצימר מפואר, אבל אחלה פתרון למי שמטייל באזור ומחפש מקום לינה מסודר. כל צימר יכול להתאים גם למשפחה - ניתן גם להוסיף מיטות מתקפלות לילדים בעת הצורך.

המחיר ללילה הוא 800 ₪ לחדר באמצע שבוע ו-900 ₪ בסופ"ש ואם תגידו שהגעתם דרכי, תקבלו 10% הנחה.

ניתן להזמין את הצימר דרך בוקינג או דרך airbnb.

צימר בערד רום הטיילת

צימר בערד רום הטיילת

צימר בערד רום הטיילת

אוהל לוט

אוהל לוט הוא מתחם אירוח הבנוי בצורה של חושה\ מאהל בדואי מושקע. האוהל מחומם\מקורר לפי העונה והמתחם כולל מטבח מאובזר, כיריים ומנגל, פינת ישיבה בחוץ ושכשוכית מחוממת עם נוף מקסים. בצמוד לאוהל מקלחת ושירותים. מתאים לקבוצות ומשפחות.

המחיר ללילה הוא 600 ₪ לזוג, לכל אדם נוסף יש תוספת של 140 ₪. מעל 12 אנשים אין תוספת תשלום. כמות אנשים מקסימלית – 16 אנשים. ואם תגידו שהגעתם דרכי, תקבלו 10% הנחה.

אוהל לוט
אוהל לוט - התמונה לקוחה מאתר בוקינג

אוהל לוט
אוהל לוט - צילום: שלי זוהר

מקומות לינה נוספים בערד

לחצו על שם המקום לפרטים נוספים והזמנה

וילה בערד - נוף 64

נוף 64 היא וילה יוקרתית, הפונה אל הנוף המדברי ובה 4 סוויטות בשלושה אגפים. ניתן להשכיר את כל הוילה (מתאים להרכב של עד 16 איש), או סוויטה בודדת. המקום מושכר רק לקבוצה אחת, גם אם לא כל הסוויטות מושכרות, כדי לשמור על פרטיות האורחים. אפשר להוסיף ארוחת בוקר, טיפולים, טיולים באזור עם מורה דרך ואפילו לעשות אירועים בוילה.

וילה בערד
וילה נוף 64 - התמונה לקוחה מאתר הוילה
וילה בערד
וילה נוף 64 - התמונה לקוחה מאתר הוילה

צימר בערד - בוטיק אדלה

צימר בוטיק אדלה הוא צימר מעוצב יפיפיה ומאובזר ברמה גבוהה. בצימר מרפסת ובריכה פרטית (המחוממת בחורף) הצופות אל הנוף הפתוח. עוד בצימר: מטבחון, פינת ישיבה וחדר רחצה עם ג'קוזי.

ניתן להזמין את הצימר דרך בוקינג או דרך airbnb.

צימר בערד - בוטיק אדלה
צימר בוטיק אדלה - התמונה לקוחה מאתר בוקינג

מלון בוטיק יהלים

במלון בוטיק יהלים, הממוקם בפתאי העיר ערד, תמצאו 12 יחידות אירוח ברמות שונות – מחדרים קלאסיים ועד סוויטה עם ג'קוזי חיצוני. לכל החדרים נוף פתוח אל המדבר.

מלון בוטיק יהלים ערד
מלון בוטיק יהלים - התמונה לקוחה מאתר בוקינג
מלון בוטיק יהלים ערד
מלון בוטיק יהלים - התמונה לקוחה מאתר בוקינג

דירת בוטיק בערד - Into the desert

"אל המדבר" היא דירה בוטיק מקסימה בערד. בדירה יש שני חדרי שינה, טלוויזיה ומטבח מאובזר.

מקומות לינה בערד
דירת "אל המדבר" - התמונה לקוחה מאתר בוקינג

מקומות לינה בערד
דירת "אל המדבר" - התמונה לקוחה מאתר בוקינג

זהו, רק נשאר ׳לתפור׳ את הטיול שמתאים לכם בערד (בעזרת הפוסט שלי על על טיולים ואטראקציות באזור ערד), לבחור מה והיכן לאכול (בעזרת הפוסט שלי על מסעדות ויקבים מומלצים בערד) והיכן להתעורר בבוקר אל מרחבי המדבר מרחיבי הנשימה. איזה כיף לכם…

[mailpoet_form id="1"]

בואו להתעדכן ראשונים על היעדים החמים הבאים, בארץ ובחו"ל!


מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרםבפייסבוק ולהירשם לניוזלטר שלי, כדי לקבל השראה לעוד טיולים בארץ ובעולם.


בנוסף, כדאי לכם להצטרף לעוד אלפי מטיילים בקבוצת הפייסבוק שלי “מה שחשוב – טיולים, אטרקציות ומקומות לינה בארץ‎“ ולשתף את הטיולים שלכם!

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin1
WhatsApp
Telegram