Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

עין חרצית – מעיין עם נוף משגע


עין חרצית היא בריכה ריבועית קטנה, שמיימיה קרירים וממנה נשקף נוף עוצר נשימה של בקעת יבניאל. הטיפוס אל המעיין אומנם לא קל, אבל הנוף מלמעלה שווה את המאמץ.
הגעה:
עין חרצית, יבנאל

הגעה לעין חרצית

כתבו בוויז: "עין חרצית", עברו את בית הקברות של יבניאל והחנו את הרכב ליד מאגר המים. מעבר לנקודה זו רכב רגיל לא יוכל לעבור. ג'יפים של 4*4 כן יצליחו לטפס עד למעיין. מהנקודה בה חניתם את הרכב ועד למעיין יש טיפוס לא קל של כ-10 דקות, על שביל עפר, החשוף לשמש. לאורך הטיפוס הגניבו מבטים לאחור והתחילו ליהנות מהנוף שמצפה לכם.

טיול בגליל
העליה לעין חרצית
עין חרצית

מעיין עין חרצית

עין חרצית היא בריכה ריבועית בגודל של כ-4 מטרים על 4 מטרים ועומקה כ-1.5 מטר. מימי המעיין מאוד נקיים ואפילו דגי זהב שוחים בו. ניתן להבחין בנביעה של המעיין מעט מעליו, בין שיחי הפטל.

לדעתי, השוס של המעיין הוא הנוף הפתוח והצבעוני, הנשקף ממנו. מנקודה זו תוכלו לראות את כל בקעת יבניאל והשדות הצבעוניים שלה. מרחוק נישאים הרי הגליל ואפילו תוכלו לראות את הכנרת מנצנצת מרחוק.

המים של מעיין עין חרצית קרים. טבלתי רק את הרגליים ולקח לי כמה דקות להתרגל לקרירות שלהם. האמיצים שבחבורה בחרו להיכנס והטיפ שלהם הוא: אם נכנסים למים, עשו זאת בחלק של הבריכה החשוף לשמש ואז יש איזון בין הקור לחום.

המעיין וסביבתו מטופחים ומתוחזקים על ידי בני המקום כבר זמן רב, אך אנא שמרו על הניקיון לטובת כל מי שיגיע אחריכם. סביב המעיין עצים גבוהים ורחבים, המספקים מספר נקודות צל. מי שאוהב לוקיישנים אינסטגמרים (שמצטלמים טוב) ישמח לגלות שבסמוך למעיין התקינו נדנדה הצופה אל הנוף. אנחנו ישנו בוילה נהדרת במושב יבניאל (עד שהפוסט בבלוג יעלה, אתם מוזמנים להתרשם ממנה בסטוריז שהעלתי בפרופיל האינסטגרם שלי) וטיילנו גם בעין יבניאל הסמוך. מעיין נוסף ומומלץ בקרבת מקום הוא עין שרונה.

עין חרצית
יבניאל

מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרםבפייסבוק ולהירשם לניוזלטר שלי, כדי לקבל השראה לעוד טיולים בארץ ובעולם.


בנוסף, כדאי לכם להצטרף לעוד אלפי מטיילים בקבוצת הפייסבוק שלי “מה שחשוב – טיולים, אטרקציות ומקומות לינה בארץ‎“ ולשתף את הטיולים שלכם!

4 תגובות

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin5
WhatsApp
Telegram