Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

מסעדות מומלצות באילת


שמענו מהרבה אנשים שאין מסעדות טובות באילת ולמרות שבתור תל אביבים אנחנו רגילים למגוון מסעדות גדול, בכל זאת הספקנו להיות בכמה מסעדות טובות בעיר ואנחנו פה כדי לשתף
הגעה:
אילת, ישראל

פסטורי - מסעדה איטלקית באילת

פסטורי היא מסעדה איטלקית מעולה ואף אחת הטובות שאכלנו בה בארץ. המסעדה מעוצבת בסגנון רומנטי עם ניחוח של אזור טוסקנה, היא מציעה תפריט יינות מכובד ביותר, במחירים הוגנים ותפריט האוכל בעיקר מכיל בשר, פסטות, דגים ופירות ים - כל המנות שטעמנו בה היו משובחות ונדיבות.

אז מה אוכלים? אנחנו ניסינו את מנת "אינסלטה רוקפור“, שהוא סלט ירקות רענן עם פרי, גבינה כחולה ואגוזי מלך, רביולי גבינות עם שמנת ותערובת פטריות ופיצה ״ספינאצ‘ה", שנאפתה בתנור אבן אמיתי וכללה מוצרלה, גבינת עיזים נימוחה, תרד, ריבת בצל וצנוברים. אגב, רועי אף הכתיר אותה כפיצה הכי טובה שהוא אכל בארץ.
כמובן, אחרי כל האוכל הזה אל תשכחו לשמור מקום לפחות לאחד הקינוחים המעולים שמסעדת פסטורי מציעה- אנחנו לקחנו את הטירמסו שלהם והתמוגגנו מכל ביס.
לחצו כאן כדי לעבור לתפריט מסעדת פסטורי.

המסעדה פתוחה בשבת, לא כשרה והיא מתאימה למשפחות ולידלים, קבוצות ואף לזוגות בערב רומנטי, כמונו. רק אל תשכחו להזמין מקום מראש, שכן המסעדה מאוד פופלארית.

מנת פסטה במסעדת פסטורי באילת
פסטורי - מנת פסטה מושקעת
פיצה במסעדת פסטורי
פסטורי - אחת הפיצות הטובות בארץ

המבשלה - אוכל ובירה משובחים

מבשלת ׳סוף׳ הינה מבשלת בירות, אשר הוקמה בלב אזור התעשייה של אילת. לצד המבשלה נבנה פאב-מסעדה, בו מגישים אוכל פאבים משובח. אם חשקה נפשכם בבירה (אתם בכל זאת במבשלת בירה), תקבלו מגש טעימות (בחינם!), שכולל את כל הבירות שכרגע מציעים במבשלה, מאחר וכל כמה ימים מבחר הבירות משתנה. במבשלה מייצרים מגוון רחב של בירות וגם מוסיפים להם מרכיבים מיוחדים כמו דבש, נענע, דובדבנים ועוד. בגלל מיקומה של המסעדה, הרחק מהאזור התיירותי, לרוב יש בה מקום פנוי - שאנחנו הגענו בצהרים לא היה צורך להזמין מקום. המסעדה פתוחה בשבת.

אז מה אוכלים? אנחנו לקחנו את טבעות הבצל עם רוטב גבינה כחולה וצ'ילי מתוק (אחת המנות, אל תפספסו! הרוטב גבינה כחולה פשוט מושלם), קרפצ'יו סינטה (עם פרמז'ן, צנוברים, חומץ בלסמי, שמן זית, עגבניות שרי, וקונפי שום), סלט אסייאתי (גזר, כרוב, סלק, נבטים, בצל סגול ובוטנים, מתובל ברוטב תאילנדי חריף-מתוק מעולה) ורועי התפנק גם בהמבורגר אסאדו אנטריקוט. הכל היה ממש טעים.
בצהריים (12:00-17:00, גם בסופי שבוע) המסעדה מציעה עסקית משתלמת בה מזמינים מנה עיקרית ובאותו המחיר מקבלים גם מנה ראשונה וגם שתיה.
לחצו כאן כדי לעבור לתפריט מסעדת המבשלה.

בירה במבשלה אילת
המבשלה - מגש טעימות בירה וטבעות בצל עם רוטב גבינה כחולה וצ'ילי מתוק
מסעדות מומלצות באילת
המבשלה באילת - קרפצ'יו סינטה

כפות תמרים- קייטרינג בקיבוץ אילות

כל יום שישי מתקיים יריד אוכל של "כפות תמרים" בקיבוץ איילות. הם מציעים אוכל בייתי במשקל במחיר משתלם ויש מגוון ענקי: סלטים, תוספות, דגים, עופות, קישים, מאפים, מנות צמחוניות וטבעוניות, מנות ללא גלוטן. יש גם חלה לשבת וגם עוגות קראנצ' מעולות! כל האוכל שבחרנו היה מעולה וטעים. במקום נמצא גם יריד איכרים אליו מגיעים חקלאים מהערבה למכור פירות וירקות טריים.

בטיול האחרון שלנו לאילת, ישנו בדירה מאובזרת, עצרו בדרך לאילת ביריד אוכל וקנינו אוכל לכל השהייה.

יריד האוכל מתקיים בימי שישי בין השעות 8:00 ל-14:00. אין צורך לתאם הגעה מראש, יש מספיק אוכל!בוייז: כפות תמרים, קיבוץ אילות.

ניתן גם לעשות הזמנות מראש ליום שישי (עד יום חמישי ב-16:00) ויש משלוחים לאזור.

קייטרינג כפות תמרים

מסעדות נוספות מומלצות באילת

לוויתן

מסעדת שף בסגנון צרפתי על טהרת מאכלי הים. המסעדה מציעה מגוון משתנה של מנות גורמה, בניצוחו של השף ליאור רפאל ובת זוגתו ענבל שפריא, האחראית על הקינוחים. 

המחבוא של אדי

אחת המסעדות הוותיקות והמוכרות באילת. מסעדה בסגנון צרפתי, בה התפריט בעיקר מבוסס על דגים, פירות ים ובשר. אגב, את השם שלה קיבלה עוד בהקמתה, בסוף שנות ה-70, כאשר הייתה מסעדה שרק המקומיים הכירו.

החוף של מוש

רוצים להרגיש כמו בסיני, אבל בלי לחצות את הגבול? זה המקום בשבילכם. מדובר בחוף ים בחלק הדרומי, בו יש זולות, בר-מסעדה, שמגיש מגוון מנות צמחוניות, חנות, המוכרת בגדי חוף וסיגריות ודוכן פיתות בדואיות. אחד מארבעת הבעלים הוא מוש בן ארי ומכאן השם. בונוס: מדובר במקום ששם דגש על שמירת איכות הסביבה ולכן לא נעשה שימוש במוצרים שמזהמים את הסביבה, כמו קשיות, כוסות ובקבוקים מפלסטיק!

פדרו

בר יין ומסעדת שף בקונספט של מסעדת שוק. למסעדה תפריט מגוון, המתבסס על חומרי גלם טריים ומתמחה בבשר, המגיע מרמת הגולן. 

מאפיית לחם ברויטמן

מאפיית קטנה ונהדרת בלב אזור התעשיה של אילת. במאפיה תמצאו לחמי מחמצת מסורתית, מאפי שמרים העשויים מבצק שמרים מדופדף עם חמאה צרפתית, כריכים מעולים, עוגיות, קישים, מוצרי מעדנייה וקפה. המאפים נאפים מידי בוקר ולעיתים גם בהמשך היום. אפשר לשבת במקום או לקחת.

מחפשים איפה לטייל באזור אילת? יש לי פוסט עם המון המלצות בשבילכם: מסלולי טיול באזור אילת.

נהנים מהתוכן? עקבו אחרי באינסטגרם להמלצות ייחודיות שלא מופיעות בבלוג

אהבתם את הפוסט? נשמח אם תשתפו אותו בפייסבוק או שתשלחו לחברים!
ביקרתם באילת וסביבתה? על איזה מסעדה הייתם ממליצים?

או, יופי! חיכינו רק לך! נו אז מה יש לך להגיד...?

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share
Pin1
WhatsApp
Telegram