Title Left Line
Yolo Blog
Title Right Line
you only live once
live life well !
חם היום ביולו בלוג!
post featured image

סנטוריני - מלונות מומלצים באי


אחרי שפירסמנו את הפוסט על הנופש בסנטוריני, פנו אלינו לא מעט קוראים שעשינו להם חשק לחופשה באי המדהים הזה, אבל לא הצליחו למצוא מלון מפנק פנוי בתאריכים שהם רצו. כן, סנטוריני הוא אי פופולארי מאוד, בעיקר בחודשי הקיץ - אז אנשים מגיעים מכל העולם כדי לתפוס קצת שמש יוונית בסטייל. בהתאם, גם המחירים של הלינה עולים בתאריכים אלו.
הגעה:
סנטוריני, יוון

מלונות בסנטוריני

אם אתם מגיעים לסנטוריני, כנראה שתרצו לישון במלון יוקרתי על הצוק הפונה אל הים, מפני שזה הייחוד של האי, והאמת? הנוף עוצר הנשימה עושה את ההבדל!

ארבע העיירות העיקריות שנמצאות על המצוק ויש בהן מלונות עם נופים עוצרי נשימה הן:

  • פירה (Fira / Thera / Firsostefani) - העיירה הגדולה יותר מבין אלו שנמצאות על הקלדרה, בה גם נמצא השוק, ומבחר מסעדות ומקומות בילוי
  • איה (Oia) - העיירה הרומנטית והיוקרתית יותר, בנוייה על צלע ההר במבנים לבנים בסגנון יווני קיקלדי. יש בה מבחר מסעדות טובות וגם כמה אטרקציות עליהן ניתן לקרוא בפוסט שלנו על החופשה בסנטוריני. העיירה קטנה יותר מהאחרות, אך מאוד מתיורת. בעונת השיא מעט צפופה.
  • אימרוביגלי (Imerovigli)  -  זוהי עיירה שקטה יותר, המציעה מלונות ברמה גבוהה, במחירים יותר אטרקטיביים מהמלונות היוקרתיים של איה. היא ממומקמת באמצע הטיילת מפירה לאיה, ולכן מהווה מקום טוב ללון בו, עם נגישות לשתי האחרות, ברגל או במונית. הטיילת עוברת לאורך כל הצוק והנוף מיוחד במינו, לכן הליכה בה היא אטרקציה בפני עצמה.

באי יש היצע גדול של מלונות מאוד מפנקים ולכן אספנו בשבילכם את המלונות שאהבנו, מסודרים לפי העיירות בהן הם שוכנים. חופשה נעימה!

מלונות מומלצים באימרווגלי

 Cavo Tagoo Santorini Booking.com

המלון המושלם שאנחנו ישנו בו! מלון בוטיק אשר נבנה ממש על הצוק והנוף הנשקף ממנו מרהיב. תוכלו לבחור חדר עם ג'קוזי או בריכה פרטית (לכל החדרים במלון נוף אל הקלדרה). ההיילייט של המלון הוא בריכת האינפיניטי עם מיטות השיזוף המפורסמות של הרשת (יש להם מלון בעיצוב דומה גם באי מיקונוס). למלון מסעדת שף מעולה, אשר גם היא משקיפה לנוף, ומגישה אוכל לאורך היום (ארוחת הבוקר כלולה במחיר).

סנטוריני
מלון  Cavo Tagoo Santorini 

San Antonio

Booking.com

מלון סן אנטוניו נהנה ממיקום מבודד, בפאתי אימרוביגלי, עם נופים מדהימים של הים, וכולל ספא ובריכת אינסוף יפיפיה בין גנים אקזוטיים. לחלק מהסוויטות יש ג'קוזי פרטי. הספא של המלון ממוקם במערה, וכולל ג'קוזי ומקלחת זרמים

מלונות עם נוף בסנטוריני
מלון San Antonio - תמונה מתוך אתר בוקינג

Andronis concept wellness resort

Booking.com

לאנדרוניס מספר אתרי הנופש על האי, כשזה המרכזי שבהם. זהו מלון יוקרתי ומאוד מפנק, הידוע בקרב התיירים באי. הוא ממוקם על הצוק עם נוף מדהים של הקלדרה. כל הסוויטות של המלון מעוצבות בסגנון מינימליסטי וכל סוויטה כוללת בריכת שחייה פרטית משלה, המשקיפה על הים האגאי הכחול.

במלון ניתן ליהנות ממגוון טיפולי ספא, שיעורי יוגה ושירותי אימון אישי. תוכלו גם לטעום מטעמים מקומיים במסעדת המלון. בנוסף, למלון מסעדה הנחשבת שהביקורות משבחות אותה, היושבת על הצוק עם אוירה מאוד רומנטית, שניתן להזמין בה מקום לארוחת ערב רומנטית, גם אם אינכם לנים במקום, אם כי יש צורך להזמין הרבה מראש בעונת שיא הביקוש.

מלונות מומלצים בסנטוריני
מלון Andronis concept wellness resort- תמונה מתוך אתר בוקינג
נהנים מהתוכן? עקבו אחרי באינסטגרם להמלצות ייחודיות שלא מופיעות בבלוג

Dreaming View Suites

Booking.com

סוויטות המציעות נוף של לוע הר הגעש או נוף חלקי לים האגאי, ונפתחות לטרסה מרוהטת. לכל סוויטה ג'קוזיי מקורה או באוויר הפתוח. כל יחידה כוללת פינת ישיבה עם ספה מובנית וטלוויזיה, מטבחון ומקרר.

סנטוריני מלון
מלון Dreaming View Suites - תמונה מתוך אתר בוקינג

מלונות מומלצים באויה

Canaves Oia Hotel

Booking.com

מלון אלגנטי ויוקרתי, הבנוי על הצוק ומשקיף לנוף הקלדרה. המלון מעוצב בסגנון הבנייה הקיקלידי ולכל החדרים וסוויטות בו יש מרפסת לקלדרה.

למלון בריכה חיצונית עם מסעדה הממוקמת על שפתה, המגישה גם ארוחות ערב רומנטיות לאור נרות, כשמהשולחנות נפרס הנוף מקצה הצוק אל הים והאיים הקטנים שממול. האוכל שם טעים מאוד, ומומלץ להזמין מראש לשעת השקיעה כדי למקסם את החוויה.

לנו תמיד תהיה פינה חמה למלון זה, כי במסעדה של מלון זה רועי הציע לסהר נישואין.

מלונות מומלצים באויה סנטוריני
מלון Canaves Oia Hotel - תמונה מתוך אתר בוקינג

מלונות מומלצים בפירה

Petit Palace Suites

Booking.com

המתחם המפואר של מלון זה מציע סוויטות עם בריכות פרטיות ונופים מרהיבים של הר הגעש, 150 מטר מעל הים. סוויטות פטיט פאלאס מרווחות, חצובות בסלע ומעוצבות בסגנון קיקלדי טיפוסי. החדרים מרוהטים בפאר עם אמבטיות הידרומסאז.

מלונות מומלצים בפירה סנטוריני
מלון Petit Palace Suites - תמונה מתוך אתר בוקינג

מלונות מומלצים בפירוסטפני

Chic Hotel Santorini

Booking.com

מלון אלגנטי, מפואר וממוקם בצורה מעולה בכפר השלווה פירוסטפני, עם נופים מדהימים של האיים הוולקניים והקלדרה, רק 5 דקות הליכה מבירת האי, פירה.

מלונות מומלצים בפירוסטפני
מלון Chic Hotel Santorini - תמונה מתוך אתר בוקינג

ישנתם באחד המלונות שברשימה? 
רוצים לעזור לנו להמליץ על מלון אחר שישנתם בו ועשה לכם את החופשה?
ספרו לנו בתגובות

אתם כמובן מוזמנים לבקר גם בפוסט שהקדשנו לחופשה בסנטוריני - כולל כל הפרטים העסיסיים שיעשו את החופשה שלכם מפנקת ומעניינת!

תגובה אחת

Follow me on Instagram
כל הזכויות שמורות ל YOLO Blog – יולו בלוג טיולים – מלונות, מסעדות, אטרקציות ומסלולי טיול בארץ ובעולם
Icons made by iconixar from www.flaticon.com
Flat Design Vectors by Vecteezy
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Design vector created by macrovector - www.freepik.com
Circle vector created by macrovector - www.freepik.com
Hands vector created by macrovector - www.freepik.com
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram
Share1
Pin
WhatsApp
Telegram